ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن-بلیزارد، کمپانی Major League Gaming را تحت تملک خود درآورد

کمپانی اکتیویژن-بلیزارد به تازگی تایید نموده که کمپانی Major League Gaming، یکی از سازمان دهندگان بزرگ و فعال در حوزه eSports، را خریداری نموده است. شایعات این قرارداد اولین بار در روز سال نوی میلادی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی اکتیویژن-بلیزارد به تازگی تایید نموده که کمپانی Major League Gaming، یکی از سازمان دهندگان بزرگ و فعال در حوزه eSports، را خریداری نموده است. شایعات این قرارداد اولین بار در روز سال نوی میلادی به گوش رسید، اما هیچ یک از دو طرف اکتیویژن-بلیزارد یا MLG جزییات آن را تایید نکرده بودند.

این حرکت ناشر سری بازی کال آو دیوتی در حالی به وقوع می پیوندد که آن ها پیش تر و در ماه اکتبر، بخش ویژه ای مربوط به ورزش های الکترونیکی در کمپانی خود ایجاد کردند. eSports امروزه به یکی از رویدادهای مهم صنعت بازی ویدیویی تبدیل شده است و به صورت سالانه، بیش از 100 میلیون بازدیدکننده به خود جذب می کند.

اما اکتیویژن بلیزارد اعتقاد دارد که که ارقام حقیقی بازدیدکنندگان لیگ های ورزشی حرفه ای، بسیار بیش تر از این ها است. خرید MLG از سوی اکتیویژن بلیزارد، فرصتی برای آن ها فراهم می کند که به فروش بلیت، تبلیغات، اسپانسر و خرید لایسنس های متعدد دسترسی داشته باشند.

Major League Gaming در سال 2000 تاسیس شد و حالا یکی از نقش آفرینان اصلی صنعت ورزش های الکترونیکی به شمار می رود. کمپانی مورد بحث، صاحب دو پرتال ویدیویی MLG.tv و MLG Pro Circuit بوده و سیستم تورنومنت های آنلاین GameBattles را در اختیار خود دارد. انتظار می رود که این سه پلتفرم، هم چنان زیر نظر اکتیویژن به کار خود ادامه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ناشناس
    ناشناس | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    اینا دوتا کمپانیه جدان، چرا همش با هم می نویسین؟
    اینا برا دیابلو یه بار باهم همکاری کردن :|

مطالب پیشنهادی