ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند موتورولا به حیات خود ادامه می دهد
تکنولوژی

توضیحات تکمیلی موتورولا در خصوص ادغام بخش موبایلش با برند وایب لنوو

دیروز شرکت لنوو که مالک برند تجاری موتورولا محسوب می شود، با اعلام خبر کنار گذاشتن نام موتورولا در عین حفظ لوگوی آن، شوک بزرگی را به فعالان و علاقمندان دنیای تکنولوژی و البته به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

دیروز شرکت لنوو که مالک برند تجاری موتورولا محسوب می شود، با اعلام خبر کنار گذاشتن نام موتورولا در عین حفظ لوگوی آن، شوک بزرگی را به فعالان و علاقمندان دنیای تکنولوژی و البته به هواداران برند پرسابقه موتورولا وارد آورد. بسیاری از علاقمندان نگران بودند که شاید این تصمیم به معنی مرگ نام موتورولا و سری موتو باشد.

اما امروز بلاگ رسمی موتورولا در پستی جدید توضیحات جامع تری را در خصوص این تصمیم لنوو و آینده کسب و کار تلفن های هوشمند موتورولا ارائه داده.

مهمترین چیزی که از این متن دریافت می شود این است که تیم اصلی موتورولا از این پس به عنوان هسته مرکزی گروه سازنده موبایل های برند لنوو به حیات خود ادامه خواهد داد. اجزای اصلی تیم از جمله گروه طراحان و برنامه نویسان و... نیز مثل سابق در جایگاه خود باقی خواهند ماند. به علاوه این که دیگر ادامه کار برند موتو و موتورولا در کنار یکدیگر معنایی ندارد. بنابراین پس از این شاهد تولید موبایل دیگری با نام «موتورولا» نخواهیم بود.

با این تغییر ما از این پس فقط برند موتو را در زیر لوگوی آشنای موتورولا خواهیم دید. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که سایر موبایل های شرکت لنوو قرار است تحت نام وایب به بازار عرضه شوند و سری موتو به عنوان سری پرچمدار و لوکس برند لنوو در بازرهای مختلف دنیا عرضه خواهد شد.

مطلب منتشر شده به هواداران اطمینان می دهد که تمام این تغییرات در سطح برندینگ و مدل تجاری کسب و کار کمپانی بزرگ چینی به وقوع خواهد پیوست و قرار نیست هیچ تغییر یا ادغامی در ترکیب تیم های طراحی و تولید موتورولا و وایب ایجاد شود.

نام موتورولا یکی از پرآوازه ترین نام ها در تاریخ صنعت تلفن های همراه به حساب می آید. این برند در سال های پیش از ظهور آیفون های اپل یکی از غول های این صنعت محسوب می شد. از آن طرف، لنوو گرچه شهرت زیادی در بازار پی سی و لپ تاپ ها دارد، اما در صنعت موبایل، جز در خود چین، در سایر بخش های دنیا چندان شناخته شده نیست.

لنوو می خواد با تکیه بر نام و شهرت موتورولا راه خود را برای ورود به بازارهای اروپا و آمریکا بیش از پیش هموار سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    موتورلا هم مثل نوکیا به تاریخ پیوست.

    • sadegh
      sadegh | ۱۹ دی ۱۳۹۴

      هردشون بخشای دیگشون هنوز دارن فعالیت میکنن!

  • سیاوش
    سیاوش | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    خدا رحمتش کنه شرکت خوبی بود

مطالب پیشنهادی