ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تأیید شد: شیائومی Mi 5 از چیپست اسنپدراگون 820 بهره خواهد گرفت

اسمارت فون جدید شیائومی به زودی از راه می رسد. Mi 5 آخرین محصول این سازنده تلفن هوشمند چینی است که اگر به خاطر داشته باشید، هفته های گذشته رندرهای تبلیغاتی آن منتشر شدند و سپس ویدئویی از نحوه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اسمارت فون جدید شیائومی به زودی از راه می رسد. Mi 5 آخرین محصول این سازنده تلفن هوشمند چینی است که اگر به خاطر داشته باشید، هفته های گذشته رندرهای تبلیغاتی آن منتشر شدند و سپس ویدئویی از نحوه کارکرد آن در فضای مجازی منتشر شد.

طی سه روز اول نمایشگاه CES امسال، شیائومی هیچ گونه اطلاعاتی در مورد Mi 5 در اختیار رسانه ها قرار نداد، با این وجود امروز مدیر عامل این کمپانی یعنی لی وان جیانگ بالاخره تاریخ عرضه آخرین ساخته شیائومی را مشخص نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شیائومی تصمیم گرفته که در ابتدا از Mi 5 در تاریخ 21 ژانویه و در یک رویداد ویژه پرده برداری کند، سپس آن را در هشتم فوریه (مصادف با سال نوی چینی) به دست مشتریان برساند.

لی وان جیانگ همچنین در ادامه صحبت هایش تأیید کرد که شیائومی Mi 5 به یک پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود. اما هنوز دیگر خصوصیات سخت افزاری Mi 5 در هاله ای از ابهام قرار دارند.

طبق شایعات قبلی، Mi 5 احتمالا دارای 4 گیگابایت رم، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب، دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی، نمایشکر 5.2 اینچی QHD با تراکم پیکسلی 565 پیکسل بوده و از یک باتری 3600 میلی آمپری با پشتیبانی از تکنولوژی Quich Charge 3.0 کمپانی کوالکام بهره خواهد برد.

در مورد قیمت دقیق Mi 5 هم خبری نیست، اما گزارشات حاکی از آنند که احتمالا اسمارت فون آینده شیائومی قیمتی مابین 385 تا 462 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    شیائومی پیشرفتش از هواوی هم بیشتر میشه چون هواوی پشتیبانی نرم افزاری نداره،از پردازنده کوالکوم استفاده نمیکنه،نمایشگر کواد اچ دی حتی میت هشتش هم نداره،mi5 شیائومی شک ندارم هم زیبا هم قدرتمنده،ولی نوت چهار سامسونگ هم دوس دارم بخاطر قلمش،بین دوتا موندم،صبر کنم یا نوت چهار بگیرم

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    آفرین شیائومی, خوب کاری میکنه

  • هادی
    هادی | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    یعنی کشته مرده اون مابین قیمت شدم من، ۳۸۵ تا ۴۶۲؟ خو شما که داری غیردقیق میگیی، بگو بینم ۳۵۰ تا ۴۵۰ مثلا...یا بین ۴۰۰ تا ۴۵۰...آخه دیگه رقم حدودی رو کسی اینجوری میگه؟؟؟

مطالب پیشنهادی