ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

صعود شاهین سیاه؛ معرفی بازی Gunship Battle: Helicopter 3D

در ژانر مبارزات هوایی، بازی Gunship Battle: Helicopter 3D در پلتفرم موبایل بی همتاست. بازی تحسین شده استودیوی JOYCITY تا این لحظه رکورد باورنکردنی 30 میلیون دانلود را پشت سرگذاشته، و با بروزرسانی های مرتبی که برایش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

در ژانر مبارزات هوایی، بازی Gunship Battle: Helicopter 3D در پلتفرم موبایل بی همتاست. بازی تحسین شده استودیوی JOYCITY تا این لحظه رکورد باورنکردنی 30 میلیون دانلود را پشت سرگذاشته، و با بروزرسانی های مرتبی که برایش عرضه می شود روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. در این بازی مرگبارترین هلیکوپترهای نظامی دنیا منتظر شمایند تا برای حضور در میدان مبارزه آنها را به پرواز درآورید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گرافیک زیبای سه بعدی، مأموریت های برگرفته از عملیات نظامی واقعی و ده ها هلیکوپتر جنگنده شبیه سازی شده از نمونه های حقیقی مورادی هستند که می توانند شما را پای این بازی میخکوب کنند.

روند بازی Gunship Battle: Helicopter 3D به صورت مأموریتی است و برای تکمیل هر مرحله باید کارهای مختلفی انجام دهید؛ از محافظت پایگاه خودی در برابر موج حملات دشمن گرفته تا حمله به ناوهای غول آسای جنگی.

screen640x640 (1)

به لطف گرافیک خوب بازی، تمام هلیکوپترها و هواپیماهای Gunship Battle از بیرون و درون طراحی منحصر به فردی دارند و می توانید آنها را به سلاح های متفاوتی مجهز کنید.

موشک های دنبال کننده، مسلسل های دوقلو و بمب های خوشه ای سلاح های کشنده ای هستند که با پیشروی در مراحل و کسب امتیاز آزاد می شوند و می توانید از آنها برای قلع و قمع کردن دشمنان بهره بگیرید.

Gunship Battle برای هر مرحله سه درجه سختی در نظر گرفته که هر چه آن را بالا ببرید، هم دشمنان بیشتر می شوند و هم باهوش تر. وجود حالات مختلف درجه سختی هم ارزش تکرار مراحل را بالا برده و هم کاری کرده که بتوانید نه از طریق پرداخت درون برنامه ای، بلکه از طریق تکرار مراحل برای خرید هلیکوپترهای جدید پول بدست بیاورید.

این بازی زیبا و خوش گرافیک برای پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون منتشر شده که می توانید همین حالا به رایگان آن را دانلود کرده و از شرکت در نبردهای هوایی عظمیش لذت ببرید.

GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D

GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D

سازنده: JOYCITY Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 69 / 78 / 3.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • reza waisi
    reza waisi | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    سلام نسخه جدیدشوازبازارگرفتم اصلابازنمیشه لطفاراهنمای کنید

  • abolfazl
    abolfazl | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    باسلام اگه میشه اون آدرس بازی رو که میشه ازش فایل داخل بازی رو دانلود کرد برای منم بفرستید ممنون میشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی