ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Photo & Picture Resizer؛ اپلیکیشنی برای تنظیم ابعاد و فشرده سازی عکس ها

اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر فراوانی وجود دارند که با آنها می توانید کادر تصویر را تنظیم کنید یا آن را از قسمت دلخواه برش بزنید. اما چند مورد سراغ دارید که به شما امکان تنظیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر فراوانی وجود دارند که با آنها می توانید کادر تصویر را تنظیم کنید یا آن را از قسمت دلخواه برش بزنید. اما چند مورد سراغ دارید که به شما امکان تنظیم دقیق ابعاد و رزولوشن تصویر را بدهند؟

Photo & Picture Resizer اپلیکیشنی است که اختصاصا برای همین منظور طراحی شده؛ ابزاری که به کمکش نه تنها می توانید عکس هایتان را در ابعاد دلخواه تنظیم کنید، بلکه با کاهش رزولوشن عکس های حجیم، حجم آنها را به نصف سایز اصلی برسانید تا سریع تر قادر به اشتراک آنها میان دوستانتان باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از این راحت تر امکان ندارد؛ عکس هایتان را به Photo Resizer بدهید، ابعاد دلخواه را انتخاب و خروجی فشرده شده را تحویل بگیرید. Photo Resizer کاملا رایگان است و روی خروجی ها هیچ گونه واترماکی نمی چسباند،‌ و با داشتن آن برای تنظیم ابعاد تصاویر از نرم افزارهای رایانه ای بی نیاز خواهید شد.

Picture and Photo 1

عکس ها را در این اپ می توانید دانه دانه ریسایز کنید، یا اینکه یک مرتبه همین کار را فقط با چند اشاره برای پوشه ای مملو از تصاویر انجام بدهید. Photo & Picture Resizer می تواند حجم یک تصویر 600x800 دو مگابایتی را با حفظ کیفیت اصلی، به زیر صد کیلوبایت برساند، از این رو می توانید تصاویر حجیم گالری تان را از طریق اپ فشرده کنید تا هم فضای بیشتری در حافظه موبایلتان داشته باشید و هم با سرعت بیشتری به اشتراک گذاری شان اقدام کنید.

Photo & Picture Resizer رایگان است و می توانید آن را از گوگل پلی یا مراجعه به این لینک دانلود نمایید.

Photo & Picture Resizer

Photo & Picture Resizer

سازنده: farluner apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی