ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با سوئیشرت AiraWear در محل کار و پشت میز هم می توانید ماساژ بگیرد

تقریبا همه آدم ها ماساژ را دوست دارند، مخصوصا که پس از یک روز کاری خسته کننده هم باشد. اما این امر مستلزم فضای مناسب خودش است و هر زمان که شانه یا کمر درد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

تقریبا همه آدم ها ماساژ را دوست دارند، مخصوصا که پس از یک روز کاری خسته کننده هم باشد. اما این امر مستلزم فضای مناسب خودش است و هر زمان که شانه یا کمر درد دارید نمی توانید ماساژ بگیرید و از گرفتگی عضلات پشت کمرتان خلاص شوید.

اما به لطف خلاقیت های تکنولوژیک نوعی تن پوش اختراع شده که همه جا و در همه حالت، چه در خانه یا در محل کار می توانید ماساژ گرفته و همه خستگی تن خود را از بین ببرید. این تنپوش AiraWear نام دارد و در اصل یک جلیقه ماساژ محسوب می گردد که در حال حاضر درون یک سوئیشرت جای داده شده. به طور کلی باید بگوئیم این محصول دو فوم در قسمت شانه ها و یک بالشتک هوا در قسمت کمر دارد که از هوا پر و خالی می گردند و قدرت مالش هایِ آنها نیز قابل تنظیم است.

این نخستین «ماساژ پوشیدنی» نیست که طراحی و ساخته شده اما این نمونه کارائی بهتر و جالب تری دارد. در این محصول 6 پد بادکردنی که در فوم های سفت جای داده شده اند، تعبیه گشته که با پر و خالی شدن هوای درون آنها از بالا تا پائین کمر فرد مشت و مال داده می گردد.

با پوشیدن این تن پوش این طور به نظر می رسد که غده های بزرگی از بدن شما بیرون زده و شاید در ظاهر جالب نباشد اما در عوض، وقتی پشت میز خود نشسته و در حال کار هستید می توانید از ماساژهای این لباس بهره گرفته و همه کوفتگی های حاصل از پشت میز نشینی را برطرف نمائید.

Airawear massage

این جلیقه همه قسمت های بالائی و پائینی کمر و شانه ها را تحت پوشش دارد و همچنین باید اضافه کنیم، گزینه ای هم برای خواب در آن تعبیه گشته که ماساژ نرم تری خواهد داشت. نمونه آزمایشی کنونی آن هم که در نمایشگاه CES معرفی گشت، باتری قابل شارژ دارد و با یک بار شارژ کامل تا سه ساعت قابل استفاده خواهد بود.

کمپانی سازنده، چندین مدل از این محصول را در مدل های زنانه و مردانه تولید نموده و از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به پایش طرز قرارگیری بدن در حالت نشسته یا ایستاده اشاره نمود که از مواردی همانند قوز کردن جلوگیری می نماید. همچنین با بررسی حالت بدن به شما پیغام می دهد که چه زمانی باید بنشینید یا بلند شده و بایستید.

گفته می شود برای تولید این جلیقه در ماه آینده میلادی در سایت های جمع سپاری کمپینی راه اندازی خواهد گشت و پیش فروش های آن نیز بر طبق برنامه ریزی کنونی کمپانی سازنده از پائیز سال آینده آغاز خواهد شد. قیمت حدودی آن نیز فعلا 250 دلار اعلام گشته که طبق روال همیشگی، مشتری هایی که در کمپین این شرکت را حمایت مالی نموده اند، شامل تخفیفات ویژه خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی