ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک مشغول ساخت نوعی اپلیکیشن پیام رسان برای مک است

اپلیکیشن های پیام رسان دسکتاپی این اواخر زیاد هم در مرکز توجه کاربران قرار ندارند. البته بی تردید، مواردی نظیر اسکایپ به این زودی ها قرار نیست که از گردانه رقابت حذف گردند اما سرویس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اپلیکیشن های پیام رسان دسکتاپی این اواخر زیاد هم در مرکز توجه کاربران قرار ندارند. البته بی تردید، مواردی نظیر اسکایپ به این زودی ها قرار نیست که از گردانه رقابت حذف گردند اما سرویس های پرطرفدار چت تمایل دارند که مخاطبان خود را به سمت وبسایت هایشان بکشانند.

این مساله ممکن است به زودی تغییر کند. یکی از کارشناسان سایت Techcrunch به تازگی عکس و جزئیاتی را منتشر کرده که ظاهرا به نسخه پیش از عرضه اپلیکیشن بومی فیسبوک برای مک تعلق دارد.

ساخت چنین اپلیکیشنی نشان می دهد که فیسبوک احتمالا تمایل دارد بعد از تجربه ناموفق ساخت اپلیکیشن برای ویندوز (سال ها قبل) بار دیگر به دسکتاپ رجعت کند.

البته این شرکت هنوز هیچ یک از جزئیات منتشر شده را تایید نکرده اما به احتمال زیاد این اپ به این زودی ها ارائه نخواهد شد. دلایل زیادی هم وجود دارند که تایید می کنند این اتفاق با در نظر داشتن اهداف بلند مدت رخ می دهد. همانطور که تایید خواهید کرد، شبکه اجتماعی مورد بحث، مسنجر را بیشتر به عنوان یک پلتفرم مرکزی در نظر گرفته تا اپلیکیشن جانبی؛ به بیان دیگر، داشتن یک اپلیکیشن بومی برای این منظور به آن کمک خواهد کرد که از شلوغی مرورگر شما رها شده و توجهی را دریافت کند که به دنبالش است.

علاوه بر این، در عصری که اپلیکیشن های متعدد پیام رسان یا حضور کمرنگی در پی سی دارند و یا ابدا در آن حاضر نیستند، ساخت چنین اپلیکیشنی می تواند برای فیسبوک حکم نوعی برگ برنده را داشته باشد. لذا روشن است که چنانچه استقبال گرمی از این اپلیکیشن به عمل آید، برای مدتی طولانی ماندگار خواهد شد و به این زودی ها از عرصه کنار نمی رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی