ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو احتمالا تا فروردین ماه از کنسول NX خود رونمایی خواهد کرد

به تازگی یکی از شرکت های ژاپنی تحلیلگر مسائل بازی های ویدیویی، به نام Nomura Securities، گزارشی درباره وضعیت چند ماه آینده نینتندو و کنسول جدید و مرموز NX آن ها تهیه کرده است و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

به تازگی یکی از شرکت های ژاپنی تحلیلگر مسائل بازی های ویدیویی، به نام Nomura Securities، گزارشی درباره وضعیت چند ماه آینده نینتندو و کنسول جدید و مرموز NX آن ها تهیه کرده است و اعتقاد دارد که که نینتندو تا ماه های اسفند الی فروردین، از پلتفرم خود رونمایی خواهد کرد.

تحلیلگر این گزارش معتقد است که عرضه NX، تاثیر شگرفی بر میزان فروش Wii U و 3DS خواهد گذاشت. پیش از این در گزارش دیگری از همین شرکت گفته شده بود که NX کم ترین حد تاثیر را بر فروش دو پلتفرم مذکور خواهد داشت.

Nomura انتظار دارد که نینتندو در طی ماه های اسفند و فروردین، حداقل یک طرح مفهومی از پلتفرم خود ارائه دهد و بعد در ماه های تیر و مرداد (و احتمالا در جریان همایش E3)، آن را به صورت تمام و کمال معرفی کند. از سوی دیگر، شرکت نامورا نظر خود را درباره تاریخ عرضه این کنسول نیز تغییر داده است.

پیش از این گفته شده بود که NX احتمالا در پاییز سال جاری میلادی و فصل تعطیلات عرضه می شود؛ اما تحلیل های جدید نشان می دهند که پلتفرم جدید نینتندو در ماه سوم سال 2017 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

تحلیلگر می گوید که با گذشت یک سال از عرضه NX، نینتندو شروع به سوددهی خواهد کرد؛ یعنی زمانی که مدت زیادی از حضور آن در بازار می گذرد و به لاین آپ قابل قبولی از عناوین مختلف دسترسی خواهد داشت. در نهایت جا دارد اشاره شود که سهام نینتندو بعد از انتشار این گزارش، افت 5 درصدی ارزش را در بازار توکیو تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    نینتندو هنوز با پول های کنسول نسل هفتمش یعنی WII سرپاست! وگرنه فروش WII U جمعا هزینه حقوق کارمنداش شده
    :|
    خدا بیامرزد تو را نینتندو

مطالب پیشنهادی