ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هاوربرد جدید Swagway به اسپیکرهای بلوتوثی مجهز شده است

هاوربردها محصولاتی شبیه گجت هایی هستند که بیشتر در فیلم های علمی-تخیلی شاهد آنها هستیم اما در دنیای واقعی نیز کمپانی های گوناگونی همانند شرکت Swagway در ساخت آنها دستی بر آتش دارند. این شرکت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

هاوربردها محصولاتی شبیه گجت هایی هستند که بیشتر در فیلم های علمی-تخیلی شاهد آنها هستیم اما در دنیای واقعی نیز کمپانی های گوناگونی همانند شرکت Swagway در ساخت آنها دستی بر آتش دارند. این شرکت به تازگی از نسخه جدید هاوربرد Swagtron خود رونمائی نموده که امکانات ویژه ای در خود دارد.

پیش از معرفی محصول جدید کمپانی مورد بحث باید بگوئیم در ماه های گذشته بیشتر اخبار هاوربردها به انفجار مدل های های مختلف آنها مربوط می شد تا ساخته شدن نمونه های تازه، اما گویا در ساخت دیوایس جدید این کمپانی همه مراتب ایمنی در نظر گرفته شده و قرار نیست این مدل منفجر گردد.

برای این منظور، در ساخت بدنه Swagtron از پلاستیکی استفاده گشته که احتراق و آتش سوزی را به تاخیر می اندازد، همچنین جای قرارگیری پاها لاستیکی هستند و باتری دستگاه نیز درون محفظه ی آلومینیومی جای داده شده.

از دیگر مشخصه های این هاوربرد باید به اسپیکرهای بلوتوثی در زیر بدنه و دستگیره های حمل پلاستیکی اشاره نمود. مدل های بلوتوث دار، اپلیکیشنی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS دارند که امکاناتی همانند کیلومتر شمار و سرعت سنج در خود جای داده و به کاربر این امکان را می دهد تا در میان گزینه های هدایت دستگاه همانند «مقدماتی» یا «اسپرت» سوئیچ نماید.

در حالت مقدماتی سوار شدن روی اسکوتر آسان است و به راحتی می توان آن را راند. حداکثر سرعت این وسیله 13 کیلومتر در ساعت تعیین گشته و ظرفیت باتری آن همانند نمونه قبلی یعنی X1 است و می تواند با یک بار شارژ تا 12 کیلومتر در مسیرهایی با شیب های کوتاه و 19 کیلومتر در سطوح صاف حرکت نماید.

یکی از مزایای نسخه جدید این اسکوتر این است که وقتی با سرعت بالا حرکت می کنید صدای بوق ممتد ندارد.

به صورت کلی باید گفت این اسکوتر با نمونه پیشین خود تفاوت چندانی ندارد و فقط برخی امکانات ویژه به همان سیستم قبلی اضافه گشته اند. البته بی انصافی است اگر به تلاش Swagway برای ارتقاء کیفیت محصول اشاره نکنیم و اینکه در حال حاضر این امکان مهیا گشته تا علاقه مندان به این هاوربرد به راحتی آن را از فروشگاه های اینترنتی همانند آمازون خریداری نمایند.

در ادامه می توانید تصاویر این محصول را مشاهده نمائید.

490740-swagway-swagtron-w600

 

490742-swagway-swagtron-w600

DSCF8025.0-w600

DSCF8028.0-w600

DSCF8029.0-w600

DSCF8030.0-w600

DSCF8037.0-w600

DSCF8045.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی