ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گزارش پایگاه داده آنتوتو موبایل Meizu MX6 با چیپست Helio X20 همراه خواهد بود

کمپانی Meizu در سال گذشته میلادی دو اسمارت فون بسیار قدرتمند و عالی به نام های MX5 و PRO 5 معرفی نمود که مدل MX5 به چیپست Helio X10 و رم سه گیگابایتی مجهز است ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

کمپانی Meizu در سال گذشته میلادی دو اسمارت فون بسیار قدرتمند و عالی به نام های MX5 و PRO 5 معرفی نمود که مدل MX5 به چیپست Helio X10 و رم سه گیگابایتی مجهز است و به همین لحاظ یکی از پرچمداران این کمپانی چینی به شمار می رود. مدل PRO 5 هم که در اوایل پائیز معرفی گشت با داشتن چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای اگزینوس 7420 یک دستگاه قدرتمند واقعی محسوب می گردد.

پیرو این موارد، چندی پیش شایعاتی در مورد عرضه PRO 6 منتشر شده بودند که چندان روی واقعیت به خود نگرفتند اما در عوض، امروز در پایگاه داده AnTuTu مشخصاتی از موبایلی به نام Meizu MX6 منتشر شده.

با استناد به گزارش منبع خبری مذکور، موبایل یاد شده قرار است چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X20 مدیا تک را با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی در خود داشته باشد. از دیگر مشخصه های آن نیز می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی  Mali-T880 MP4 اشاره نمود.

پایگاه داده مورد بحث اعلام نموده این دستگاه صفحه نمایش فول اچ دی خواهد داشت اما حرفی در مورد اندازه آن به میان نیاورده و همچنین اضافه نموده که این دیوایس در اواخر سال جاری میلادی با سیستم عامل نسخه 6.0 اندروید و رابط کاربری Flyme عرضه خواهد گشت.

در این جا بد نیست اشاره کنیم چون میزو MX5 در تابستان سال گذشته معرفی گشت، احتمال دارد که اسمارت فون بعدی آن در نیمه سال جاری رونمایی شود. همچنین باید گفت چیپست Helio X20 نیز تا آن زمان عرضه گشته و حتی تولید کننده های تلفن هوشمند منتظر هستند تا دیوایس های مجهز به این تراشه در هفته های آتی رونمائی گردند.

در آخر هم باید یادآوری نمائیم، Helio X20 نخستین چیپست با معماری سه خوشه ای است و بر اساس آخرین بنچمارک صورت گرفته، توان و قدرت بسیار بالایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    چیپست خوبیه

مطالب پیشنهادی