ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رسمی منتشر شده از تلفن هوشمند ردمی 3 و عملکرد دوربین آن

چندی پیش شیائومی از تلفن هوشمند میان رده جدیدی با نام ردمی 3 پرده برداشت که علیرغم برخورداری از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، تنها 8.5 میلی متر ضخامت دارد و از این لحاظ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

چندی پیش شیائومی از تلفن هوشمند میان رده جدیدی با نام ردمی 3 پرده برداشت که علیرغم برخورداری از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، تنها 8.5 میلی متر ضخامت دارد و از این لحاظ ستودنی است.

این شرکت چینی، جدیدترین محصول از پرطرفدارترین سری موبایل های خود را به یک شاسی فلزی مجهز کرده تا آن را هماهنگ با گرایشات جدید شکل گرفته در بازار بسازد و علاقه کاربرانش به محصولات فلزی را نیز در نظر گرفته باشد.

همانطور که گفته شد، ردمی 3 علیرغم آنکه یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است، بدنه ای نسبتا باریک دارد و برای رسیدن به این نتیجه، شرکت سازنده ظاهرا قسمتی از باتری را در داخل شاسی موبایل جاسازی کرده و از بورد مداری باریک تری در داخل آن بهره گرفته است. حفظ یکپارچگی ساختار کلی این موبایل نیز به لطف بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم میسر گشته است.

شیائومی سطح پشتی میان رده تازه خود را نیز به طرحی شطرنجی مزین کرده تا سبکی منحصربفرد را برای آن به ارمغان بیاورد. این الگوها، علاوه بر اینکه دستگاه را از سایر محصولات مشابه متمایز می کنند، از لغزیدن آن در دستان شما نیز جلوگیری خواهند کرد (همانطور که تایید می کنید، موبایل های دارای بدنه فلزی معمولا در دست ها سُر می خورند).

مهم ترین امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول نیز دربرگیرنده مواردی چون نمایشگر اچ دی 5.2 اینچی، چیپست اسنپدراگون و دوربین 13 مگاپیکسلی با بهره گیری از فوکوس خودکار تشخیص فازی (PDAF) است.

شیائومی وعده داده که این دوربین قادر است ظرف تنها 0.1 ثانیه روی سوژه ها فوکوس کند که رقم بسیار خوبی است. در این بخش توجه شما را به تصاویر رسمی منتشر شده از این موبایل و عکس های گرفته شده با دوربین آن جلب می کنیم.

redmi-3

Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (1)

 

 

Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (2)

Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (3)

Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (4)

Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (5) Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples (6) Xiaomi-Redmi-3---all-the-official-images-and-camera-samples

Redmi-3-camera-samples

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • َشاهرخ
    َشاهرخ | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا ، با اینکه این همه تعریف میشه از موبایلای چینی ، اما اصلا حس خوبی نسبت به این گوشیا ندارم

  • sajadsahari
    sajadsahari | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    همینطوری میگه کپی آیفون ، رابط کاربری آیفون و......هرکی ندونه انگار اچ تی سی نبود گفته بود اپل از ما کپی زده
    خود اپل که ریخت و قیافه گوشیش رو کپی اچ تی سی کرده خودشو طرفداراش ادعاشون هم میشه انگار اپل چی می سازه یه گوشی رو سه میلیون بگیری بعد دو هسته ای باشه به هر کی بگی می خنده یا بگی دوربینش 8 مگاپیکسلیه با سه میلیون قیمت حالا تازگیا رفتن مثلا پیشرفت کردن اونم مثل گلکسی آلفا یا نکسوس های جدید از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کرده بعد بازم ادعاتون هم میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی