ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خروج خودکار خودروی مدل اس تسلا از پارکینگ [تماشا کنید]

یکی از قابلیت های معرفی شده برای خودروی مدل اس تسلا که بیشتر از سایر موارد مورد توجه گرفت، امکانی به نام احضار یا فراخوانی بود که به لطف آن، راننده دیگر نیازی به رفتن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

یکی از قابلیت های معرفی شده برای خودروی مدل اس تسلا که بیشتر از سایر موارد مورد توجه گرفت، امکانی به نام احضار یا فراخوانی بود که به لطف آن، راننده دیگر نیازی به رفتن به داخل گاراژ یا پارکینگ های عمومی را نداشت و می توانست خودروی خود را در ورودی این اماکن فراخوانی کند.

این امکان به لطف به روز رسانی 7.1 که برای خودروی یاد شده ارائه گردیده، فعال شده و حالا این ماشین می تواند خودش از پارکینگ خارج شده و به نقطه مورد نظر شما بیاید تا سوارتان کند.

به لطف این به روز رسانی، خودروهای مدل اس قادر خواهند بود که درب های گاراژ سازگار با هوم لینک را هم باز و بسته نمایند، منتها برای استفاده از این قابلیت، لازم است که کاربر در فاصله 11.88 متری از درب گاراژ باشد.

البته در آپدیت جدید، برخی از قابلیت های قبلی ماشین نیز حذف شده اند؛ به عنوان نمونه، دیگر امکان استفاده از Autosteer وجود ندارد و علت هم بی نظمی هایی است که در زمان تست اولیه این امکان به وجود آمده بود.

به این ترتیب، چنانچه مشغول رانندگی در مناطق مسکونی باشید، سیستم اتوپایلوت ماشین سرعت را در محدوده معینی نگه می دارد و امکان زیاد کردن آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت که البته این خبر برای برخی چندان هم خوشایند نخواهد بود، اما روشن است که به خاطر در نظر داشتن تدابیر ایمنی و امنیت بیشتر سرنشینان و عابرین پیاده اتخاذ گردیده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    يوتيوب فيلتره نمى شه ببينى

  • persian7
    persian7 | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    پارک دوبل هم بلده ؟؟

    • فرخ
      فرخ | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      آره اونم بلده. تو یوتیوب سرچ کن Tesla Autopark ویدیوهای خیلی جالبی از پارک دوبل تسلا پیدا میکنی

مطالب پیشنهادی