ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت Fitbit Blaze با موبایل های ویندوز فون مشکل دارد

در نمایشگاه CES امسال کمپانی Fitbit اسمارت واچ Blaze را معرفی نمود که امکانات ویژه ای در زمینه پایش سلامتی و تناسب اندام در خود دارد. این ساعت هوشمند می تواند تمامی نوتیفیکیشن های موبایل ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در نمایشگاه CES امسال کمپانی Fitbit اسمارت واچ Blaze را معرفی نمود که امکانات ویژه ای در زمینه پایش سلامتی و تناسب اندام در خود دارد. این ساعت هوشمند می تواند تمامی نوتیفیکیشن های موبایل را روی مچ دستتان به شما نمایش دهد و آن طور که گفته می شود از پلتفرم های ویندوز فون، iOS و اندروید پشتیبانی می نماید.

اما امروز اعلام گشته این گجت توانایی پشتیبانی کامل از دیوایس های ویندوزفونی را نداشته و به گفته ی خود کمپانی سازنده، نمی تواند تماس های تلفنی و پیامک های این اسمارت فون ها را نشان دهد. دلیل آن هم این اعلام شده که ویندوز فون هنوز سرور GATT را مهیا ننموده.

 

Windows-Phone-handsets-are-not-completely-compatible-with-the-Fitbit-Blaze-smartwatch

 

لازم به یادآوری است که کمپانی Fitbit در اوایل پائیز نیز به همین اشکال اشاره نموده بود اما هنوز هم تمهیدی برای حل آن نیندیشیده و این معضل همچنان به قوت خود باقیست.

 

Blaze-features-when-the-watch-is-paired-with-an-iOS-or-Android-phone

 

شاید بد نباشد بدانید که امکانات ساعت هوشمند Blaze شامل شمارش ضربان قلب، اندازه گیری کالری هایی که در طول روز سوزانده می شوند، دنبال کردن برنامه خواب کاربر و پایش اهداف تناسب اندامی که فرد برای خود تعیین نموده را شامل می گردد. بعلاوه، با هر بار شارژ کامل تا 5 روز قابل استفاده خواهد بود.
در آخر هم باید گفت در حال حاضر این محصول در وب سایت رسمی کمپانی سازنده اش با قیمت 199.95 دلار وجود دارد که علاقه مندان می توانند آنرا پیش خرید نمایند.

Fitbit-Blaze

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    ویندوز فون کلا مشکل داره ??

مطالب پیشنهادی