ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نحوه کارکرد پردازنده زیستی خود را از طریق «S-Patch» به نمایش کشید

در میانه آبان ماه بود که برایتان گفتیم شرکت سامسونگ، موفق به توسعه یک پردازنده زیستی شده است؛ چیپی که می تواند پایش حرکات ورزشی کاربر را به شکلی پویا و صحیح تر دنبال کند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

در میانه آبان ماه بود که برایتان گفتیم شرکت سامسونگ، موفق به توسعه یک پردازنده زیستی شده است؛ چیپی که می تواند پایش حرکات ورزشی کاربر را به شکلی پویا و صحیح تر دنبال کند و در ابزارهای پوشیدنی، خوش بدرخشد.

سامسونگ همزمان با معرفی این پردازنده، خبر داد که امیدوار است سایر شرکت های سازنده ابزارهای پوشیدنی از این چیپ استقبال به عمل آورده و آن را در گجت های خود به کار گیرند.

در CES 2016 اما، شرکت کره ای یک نمونه اولیه از پایشگر سلامتی مجهز به پردازنده زیستی را در معرض نمایش حضار گذاشت. این نمونه اولیه که سامسونگ نامش را S-Patch گذاشته بود، از یک حافظه داخلی و قابلیت اتصال به بلوتوث بهره می برد.

برای استفاده، نیاز بود تا کاربر S-Patch را به قفسه سینه خود متصل نماید و سپس با تلفن همراه خود از طریق بلوتوث و اپلیکشن مخصوص، به آن متصل شود. به گفته سامسونگ، S-Patch می تواند به شکل همزمان، ضربان قلب را برای کاربر به نمایش بگذارد و شخص استفاده کننده، این قابلیت را دارد که از طریق اپلیکیشن مخصوص، همین داده ها را با پزشک خود در میان بگذارد.

سامسونگ در هنگام به نمایش کشیدن این قابلیت، بیان نمود که همین مسئله و امکان ارسال همزمان علائم زیستی شخص برای پزشک، قابلیت آن را دارد تا از مشکلات بسیار جدی جلوگیری به عمل آورد.

لازم به ذکر است که برند کره ای، در حال حاضر مشغول توسعه پردازنده زیستی خود و بهبود آن است تا در نهایت خود و سایر شرکت های تولید کننده گجت های پوشیدنی، بتوانند از نمونه نهایی شده ی آن بهره جویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی