ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از نمونه اولیه تلویزیونی با نمایشگر شفاف پرده برداشت

یکی از پر کاربردترین ابزارهای الکتریکی در خانه ها، تلویزیون است؛ محصولی که در سال های اخیر با پیشرفت هایی هوشمند مواجه بوده که چندان هم هوشمندانه نبوده اند. در این میان تلویزیون ها همچون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

یکی از پر کاربردترین ابزارهای الکتریکی در خانه ها، تلویزیون است؛ محصولی که در سال های اخیر با پیشرفت هایی هوشمند مواجه بوده که چندان هم هوشمندانه نبوده اند.

در این میان تلویزیون ها همچون جسمی چندین اینچی در گوشه ای از منزل، فضایی را اشغال می کنند و همین موضوع، ایده ساخت تلویزیونی با نمایشگر شفاف را به پاناسونیک داده است.

در CES 2016، شرکت ژاپنی یاد شده یک اتاق نشیمن شبیه سازی کرده و تلویزیون شفاف خود را در آن قرار داده بود که در مواقع غیر ضروری، می توانستید خاموشش کرده و پشت آن را مشاهده کنید. حتی زمانی که تلویزیون روشن است هم می توانید حالتی را انتخاب کنید که نمای پشت دستگاه، قابل مشاهده باشد.

نحوه کنترل تلویزیون نیز از قابلیت های جالب دیگر این نمونه اولیه است. در کنار استفاده از ریموت کنترل، می توانید از ژست های حرکتی و فرامین صوتی نیز بهره گرفته تا دستورات خود را به دستگاه تفهیم نمایید.

نماینده پاناسونیک در CES البته بیان می کند که این تلویزیون، هنوز در مرحله اولیه قرار دارد و در صورتی که همه برنامه ریزی ها به شکل صحیح پیش روند، دو سال دیگر تبدیل به محصولی قابل عرضه به بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی