ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از نمونه اولیه یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا

آیا باز هم شاهد معرفی یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا خواهیم بود؟ این پرسشی است که فعلا نمی توان پاسخ مناسبی برایش یافت و با قطعیت جواب آری یا خیر به آن داد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

آیا باز هم شاهد معرفی یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا خواهیم بود؟ این پرسشی است که فعلا نمی توان پاسخ مناسبی برایش یافت و با قطعیت جواب آری یا خیر به آن داد اما آنچه با اطمینان می توان گفت این است که، حتی در صورت ارائه چنین محصولی، نوکیا دیگر به دوران اوج خود در صنعت تلفن های هوشمند باز نمی گردد.

اینها مقدمه ای بود برای گفتن این مساله که به تازگی تعدادی عکس در فضای مجازی منتشر شده که به یک تلفن هوشمند با برند نوکیا مربوط می گردند. به نظر نمی آید که این تصاویر غیر واقعی باشند و اگر نگاهی نزدیک تر به آنها داشته باشید درخواهید یافت که به هیچ وجه دستکاری نشده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن اطلاعات و مشخصاتی که در قسمت پشت بدنه این موبایل دیده می شود، می توان گفت که تصاویر به نمونه اولیه از یک تلفن هوشمند با برند نوکیا تعلق داشته باشند.

در این قسمت می توان دوربینی همراه با یک فلاش ال ای دی و همچنین دو نوار باریک را مشاهده کرد که اگر دستگاه فلزی باشد، احتمالا به آنتن آن مربوط می شوند.

اما نکته مهمی که نباید از قلم انداخته شود این است که ابدا با یک اسمارت فون طرف نیستیم و در مقابل، تصاویر به یک تلفن همراه اقتصادی با حداقل امکانات مربوط می شوند و صفحه کلید و نمایشگر کوچک و غیرلمسی این موبایل نیز چنین چیزی را تایید می کند.

حال سوال اینجاست که اساسا با چه محصولی روبرو هستیم؟ یک توضیح احتمالی این است که عکس ها احتمالا به یک نمونه اولیه قدیمی مربوط می شوند (موبایلی که در زمان خریداری واحد موبایل نوکیا توسط مایکروسافت تولیدش متوقف شده است).

علاوه بر این، ممکن است که این عکس ها به یک تلفن همراه اقتصادی تعلق داشته باشند که مایکروسافت قصد دارد با برند نوکیا به بازار ارائه نماید هرچند که وجود عبارت «Property of Nokia» یا متعلق به نوکیا، این احتمال را نقض می کند.

از طرفی لازم است اشاره نمایی که نوکیا تا سال 2024 میلادی اجازه تولید تلفن های همراه اقتصادی را ندارد و این یکی از بندهای قراردادش با مایکروسافت است. این برند احتمالا در سال جاری میلادی، فعالیتش را در بازار اسمارت فون ها از سر می گیرد اما عکسی که منتشر شده یقینا به یکی از این دستگاه ها تعلق ندارد.

Back

Back-enhanced

Front

Front-enhanced

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    نوکیا
    هر روز منتظر یه خبر ازت هستم
    انگار برای همیشه مارو تنها گذاشتی....

  • امین
    امین | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    واقعا حیفه
    کاش گوشیهای با اصالت برگردن_با هواوی مشکلی ندارم ولی واقعا نمیخام رقابت بین اسمآرت فون ها با برندهای چینی باشه

  • امیر
    امیر | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    هیچی گوشی به نوکیا نمیرسه

  • Mohammad3861
    Mohammad3861 | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    نوکیا ???
    ولی به عنوان یه اسمارت فون خیلی درازه!
    این اولین فگرم تو بعد دیدن عکسا بود تا فهمیدم اصن اسمارت فون نیس ???

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    حدودا مثه NOKIA 206 ـه...

    منتظر اسمارت فون نوکیام هنــــــــــــــوز...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی