ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا به امروز بیش از یک میلیون دیوایس به ویندوز 10 موبایل مجهز شده اند [شایعه]

مایکروسافت همیشه در بازار رقابتی موبایل از بقیه جا می ماند و نمی تواند همگام با آنها رشد نموده و جایگاه خودش را ارتقاء دهد. اما وقتی یک نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز موبایل ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

مایکروسافت همیشه در بازار رقابتی موبایل از بقیه جا می ماند و نمی تواند همگام با آنها رشد نموده و جایگاه خودش را ارتقاء دهد. اما وقتی یک نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز موبایل خود را معرفی می کند، به اندازه یک قدم کوچک رشد نموده و می توان تا حدی به آینده اش امیدوارتر شد.

البته اگر بخواهیم زاویه دید خود را گسترده تر نمائیم این میزان در برابر رشد دائمی اندروید و iOS بسیار ناچیز است و تقریبا به چشم نمی آید اما به طور کلی، ویندوز موبایل پلتفرم قابل احترامی است و کاربران ویژه خود را نیز در سراسر جهان دارد.

در همین راستا بد نیست به پادکست اخیر «ویندوز ویکلی» اشاره کنیم که در آن مطرح شده، «مری جو فلوی» از ZDNet اعلام نموده که احتمال داده می شود در حال حاضر بیش از یک میلیون دیوایس در دنیا ویندوز 10 موبایل را روی خود نصب داشته داشته باشند. این در حالیست که این پلتفرم هنوز به طور رسمی عرضه نگشته.

«فلوی» همچنین در مورد جزئیات ادعای مایکروسافت مبنی بر دانلود 200 میلیون نسخه از ویندوز 10 توضیح داده و اظهار داشته که 180 میلیون نسخه از این ویندوز برای پی سی، 18 میلیون نسخه برای اکس باکس (با عنوان به روز رسانی NXOE یا New Xbox One Experience) و باقی آن برای اسمارت فون دانلود گشته اند. البته خبرنگار یاد شده همچنین ذکر نموده که این آمار و ارقام رسمی نیستند اما از منبعی موثق در اختیار او قرار گرفته اند.

در آخر بد نیست یادآوری نمائیم که گزارش های این فرد در گذشته همیشه واقعیت پیدا کرده اند و از این رو می توان انتظار داشت این بار نیز درست گمانه زنی کرده باشد، اگر چه هنوز اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل زیادی در بازار وجود ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    اصلا سایت بدون سوتابیت و دیوان شده سیبری دیگه شاید منم سر نزنم ???????

    • N
      N | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      من که هستم ?

مطالب پیشنهادی