ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به دنبال فروش 120 میلیون اسمارت فون در سال 2016 است

سال 2015 یکی از بهترین سال ها برای هوآوی به شمار می رفت زیرا میزان فروش تلفن های هوشمند آنها 44 درصد رشد داشته و توانسته بودند بیش از یکصد میلیون دستگاه از موبایل های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سال 2015 یکی از بهترین سال ها برای هوآوی به شمار می رفت زیرا میزان فروش تلفن های هوشمند آنها 44 درصد رشد داشته و توانسته بودند بیش از یکصد میلیون دستگاه از موبایل های خود را به فروش برسانند. پیرو همین پیروزی بزرگ، این شرکت چینی اعلام نموده، چشم اندازی که آنها برای خود تعیین نموده اند، فروش 120 میلیون موبایل در سال 2016 میلادی است.

شرکت مورد بحث اسمارت فون های پرچمداری همانند P8، P8 Lite، Mate S و نکسوس 6P در کارنامه خود دارد و در نمایشگاه CES امسال نیز یک بار دیگر از فبلت Mate 8 و موبایل میان رده ی GX8 رونمایی نمود.

نباید فراموش کرد که Honor نیز زیر یکی از برندهای جانبی کمپانی هوآوی به شمار می رود که در هفته گذشته موبایل Honor 5X را دوباره به نمایش گذاشته بود و قرار است در اواخر همین ماه جاری آن با قیمت زیر 200 دلار به بازار جهانی عرضه گردد.

دستیابی به هدفی که این کمپانی چینی برای خود تعیین نموده چندان آسان نیست اما با توجه به آمار فروش آن در سال گذشته می توان به تحقق این امر امیدوار بود. آنها برای این چشم انداز باید به بازارهایی فراتر از قاره آسیا فکر کنند و برای نمایش قدرت برند خود در اروپا و آمریکا نیز می توانند از موبایل نکسوس 6P بهره بگیرند.

در همین راستا باید گفت، هوآوی برای حفظ موقعیت خود در بازار رقابت و ادامه این پیروزی باید خلاقیت بیشتری در تولید و عرضه محصولات خود به کار بگیرد، به این مفهوم که علاوه بر ارائه اسمارت فون های قدرتمند و مملو از امکانات به روز شده، قیمتی مناسب نیز برای آنها تعیین نموده یا مشخصه هایی به محصولاتش اضافه نماید که تاکنون در هیچ اسمارت فون دیگری شاهد آنها نبوده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    جدیدا p8 light شده پرچمدار؟؟؟
    واقعا سطح مقالات پایینه زحمت نمیدین یک مطلب درست بنویسید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی