ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 9.3 میانبرهای جدیدی برای فناوری فورس تاچ فراهم آورده است

هرگاه پسوند S در کنار نام آیفون قرار گیرد، نشان می دهد که این مدل از نظر ظاهری تفاوتی با نسل پیشین ندارد. اما اپل در عوض همراه هرکدام از چنین محصولاتی یک قابلیت متمایز ارائه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هرگاه پسوند S در کنار نام آیفون قرار گیرد، نشان می دهد که این مدل از نظر ظاهری تفاوتی با نسل پیشین ندارد. اما اپل در عوض همراه هرکدام از چنین محصولاتی یک قابلیت متمایز ارائه کرده که موجب شده نام آنها در اذهان ماندگار گردد.

برای مثال می توانیم به آیفون 4S اشاره کنیم که برای نخستین بار دستیار دیجیتالی این شرکت به نام سیری را به جهانیان معرفی کرد، یا آیفون 5S که کیفیت حسگر اثر انگشتش تحسین های بیشماری جلب کرد. شرکت ساکن کوپرتینو اخیراً نیز از فناوری فورس تاچ در آیفون 6S رونمایی کرد که عملکردی مشابه کلیک راست در کامپیوترها را برای کاربران این تلفن هوشمند امکان پذیر می سازد.

هرچند چنین قابلیتی از پتانسیل زیادی برای تحول در نحوه تعامل کاربر با تلفن هوشمند برخوردار است، اما هنوز اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند، حتی نمونه های پیش فرض که توسط سازنده روی آیفون 6S نصب شده است.

اپل اما با ارائه بروزرسانی نسخه ۹.۳ از سیستم عامل موبایل خود، در رفع این نقیصه کوشیده و پشتیبانی از فناوری فورس تاچ را به اپلیکیشن های زیادی افزوده که از جمله آنها می توان به Settings, Health, Stocks, Weather, App Store و Compass اشاره کرد.

با وجود چنین قابلیتی، به سادگی می توانید با فشار دادن آیکون Setting تصویر زمینه آیفون را تغییر دهید، روندی که تا پیش از این با انجام مراحل متعدد و مراجعه به منو های تو در تو انجام می گرفت.

در ادامه می توانید تصاویری از گزینه های اضافه شده به اپلیکیشن های تازه در نسخه ۹.۳ را مشاهده نمایید.

New-Force-Touch-shortcuts-in-iOS-9.3 (1)

New-Force-Touch-shortcuts-in-iOS-9.3 (2)

New-Force-Touch-shortcuts-in-iOS-9.3 (3)

New-Force-Touch-shortcuts-in-iOS-9.3 (4)

New-Force-Touch-shortcuts-in-iOS-9.3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    بازم بلوتوث و وای فای همه جا همین دو تا هستن. هیچ برنامه ای واسه cellular data ندارن

مطالب پیشنهادی