ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی تازه امکان جفت شدن چند اپل واچ با یک آیفون را به این ساعت هوشمند اضافه خواهد کرد

اپل امروز با ارائه WatchOS 2.2 از تازه ترین نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند خود برای توسعه دهندگان پرده برداشت که از امکانات جدیدی بهره می برد، از جمله پشتیبانی از نقشه این شرکت و امکان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

اپل امروز با ارائه WatchOS 2.2 از تازه ترین نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند خود برای توسعه دهندگان پرده برداشت که از امکانات جدیدی بهره می برد، از جمله پشتیبانی از نقشه این شرکت و امکان اتصال همزمان چند اپل واچ به یک آیفون.

کاربران در این نسخه می توانند از اپلیکیشن Maps برای جستجو، مسیریابی و مشاهده مکان های اطراف استفاده کنند، برای مثال با انتخاب گزینه Nearby در بخش Glances، ساعت هوشمند لیستی از فروشگاه ها، رستوران ها و مکان های دیگر را بر اساس نیاز کاربر به نمایش خواهد گذاشت، قابلیتی که اپل واچ را به یک نسخه مینیاتوری از سرویس Foursquare تبدیل می سازد.

این نسخه ضمناً اطلاعات بیشتری را در زمینه فعالیت فیزیکی کاربر به ثبت می رساند و توسعه دهندگان به لطف آن می توانند داده هایی مثل زمان صرف شده برای تمرینات ورزشی، مدت سرپا ایستادن و مواردی از این قبیل را در اپلیکیشن های خود مورد استفاده قرار دهند.

و اما جذاب ترین ویژگی اضافه شده به نسخه ۲.۲ را می توان امکان جفت کردن چند اپل واچ با یک آیفون به حساب آورد، قابلیتی که هرچند برای همه کاربرد ندارد، اما باید توجه داشته باشید که دیر یا زود مدل های جدیدی از این ساعت هوشمند عرضه خواهند شد و کاربرانی نیز وجود دارند که ضمن حفظ مدل پیشین، نسخه های تازه را خریداری خواهند کرد.

در پایان لازم است بار دیگر اشاره کنیم که این نسخه در حال حاضر فقط در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته و اپل زمان عرضه رسمی آن به کاربران را اعلام نکرده است.

شرکت ساکن مانتین ویو علاوه بر این، نسخه بتای سیستم عامل ساعت هوشمند خود را بر خلاف iOS در اختیار کاربران قرار نمی دهد، در نتیجه برای بهره مند شدن از این قابلیت های تازه، لازم است تا رسیدن تاریخ عرضه منتظر بمانید و سیستم عامل آیفون شما نیز به آخرین نسخه یعنی iOS 9.3 بروزرسانی شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    حالا به چه دردی میخوره این قابلیت!

  • yousof
    yousof | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    با سلام

    من از وقتی ios گوشیم رو به ios 9.2 ارتقا دادم دستگاهم کند شده تو اجرا نرم افزار و بازی مثل سابق هستش ولی برای کار کردن در محیط کابری خود دستگاه این مشکل وجود داره لطفا اگه کسی علت این موصوع رو میدونه تو همین قسمت جواب بده

    • Saleh
      Saleh | ۲۲ دی ۱۳۹۴

      هیچی ، اپل میخواسته گوشیتو ول کنی بری آیفففون جدید بخری

مطالب پیشنهادی