ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام های تبلیغاتی توییتر
تکنولوژی

به زودی شرکت ها می توانند از توئیت های شما برای تبلیغ محصولاتشان استفاده کنند

توئیتر قصد دارد امکانی را برای برندهای مختلف تولید کننده کالا فراهم بیاورد که به توئیت های مملو از خوشحالی و رضایتمندی کاربران در مورد محصولات تولیدی شان دسترسی پیدا کنند. طبق شایعات، این شبکه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

توئیتر قصد دارد امکانی را برای برندهای مختلف تولید کننده کالا فراهم بیاورد که به توئیت های مملو از خوشحالی و رضایتمندی کاربران در مورد محصولات تولیدی شان دسترسی پیدا کنند.

طبق شایعات، این شبکه اجتماعی قصد دارید راهکاری را در اختیار برندها قرار دهد تا با سهولت بیشتری به توئیت های مثبت کاربران درباره محصولاتی که تولید می کنند دسترسی پیدا کنند و از آنها در کمپین های تبلیغاتی خو بهره بگیرند.

به این ترتیب شرکت های تبلیغاتی مشارکت کننده قادر خواهند بود که شلوغی های موجود در فضای آنلاین را دور بزنند و با کمک توئیتر گفتگوهای مثبتی را بیابند که کاربران در مورد محصولات تولیدی شان داشته اند.

این شرکت ها، در مرحله بعد قادر خواهند بود که بلافاصله پیام های مستقیمی را برای مولفان آن توئیت ها ارسال نموده و از آنها برای استفاده از توئیت هایشان در یک کمپین تبلیغاتی با عنوان «گالری هواخواهان برند» استفاده نمایند.

به این ترتیب، توئیت های منتخب درست در زیر تبلیغات آن برند نمایش داده می شوند و دیگران هم می توانند آنها را ببینند. طبق گزارشات، توئیتر در جریان CES امسال از برنامه های خود در این باره خبر داده بود اما مشخص نکرده که چطور قرار است توئیت های مثبت را شناسایی کند.

به بیان دیگر، معلوم نیست که آیا نیروهای انسانی در این مساله نقش خواهند داشت یا اینکه فرایند انتخاب توئیت ها به صورت کاملا خودکار انجام میگیرد. نکته دیگری که هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد این است که توئیتر چطور می خواهد توئیت های واقعی را از موارد غیر واقعی و بعضا تمسخر آمیز تفکیک نماید.

سال گذشته، حدودا همین دوران، توئیتر اعلام کرد که نرخ تبلیغاتش از کل محتوای به نمایش درآمده برای کاربران را به حدود 5 درصد افزایش می دهد که تقریبا می شود یک تبلیغات برای هر 20 توئیت اما هنوز هیچ گونه اظهار نظری در مورد نسبت تبلیغات به توئیت کنونی اش یا تصمیماتش برای محصول تازه خود مطرح نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Soryash
    Soryash | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    و اگه چیزی به کاربرا بماسه ایده قشنگی خواهد بود ، در غیر اینصورت ناکام از دنیا خواهد رفت ?

  • مهدی
    مهدی | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    حضور اندیشه امید کردستانی در این ایده کاملا مشخص هست.

مطالب پیشنهادی