ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از جاروبرقی همه کاره خود با نام «امپراتور» پرده برداشت

این روزها، اهالی خانه برای تمیز کردن منزل به راهکارها و وسایل مختلفی متوسل می شوند و جالب است بدانید که این مقوله آنقدر تخصصی شده که برای پاکسازی هر بخش، تجهیزات مختلفی نیز از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۵

این روزها، اهالی خانه برای تمیز کردن منزل به راهکارها و وسایل مختلفی متوسل می شوند و جالب است بدانید که این مقوله آنقدر تخصصی شده که برای پاکسازی هر بخش، تجهیزات مختلفی نیز از سوی شرکت های مختلف ارائه می گردد.

حالا اما سامسونگ یک جاروبرقی همه کاره را تولید کرده تا نیاز شما به وسایل و تجهیزات مختلف برای تمیز کردن خانه را کم کند. در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با محصول یاد شده جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

وقتی صحبت از تمیز کردن خانه می‌ شود، نام انواع وسایل و تمیزکننده‌ها به میان می‌ آید؛ وسیله‌ هایی که هرکدام وظیفه پاکیزه کردن سطوح مختلفی را بر عهده دارند. شرکت سامسونگ الکترونیکس، به‌عنوان رهبر بازار محصولات نوآورانه که همیشه به آسایش مصرف‌کنندگان و ارائه یک سبک‌زندگی راحت به آنها توجه دارد، جاروبرقی جدید و چندکاره‌ای تولید کرده که کاربران را از استفاده از دیگر وسایل بی‌ نیاز می‌ کند. با این جاروبرقی، کاربران می‌ توانند فضاهای خشک و خیس را بدون نیاز به تعویض برس‌ها، تمیز کنند.

سیستم سه‌گانه

جارو برقی «امپراتور» مجهز به یک سیستم سه‌گانه است که راحتی و چندکارگی استثنایی آن را تضمین می‌کند؛ به این ترتیب، تمامی سطوح خیس و خشک، با فیلتر قابل شستشو و بدون نیاز به تعویض برس‌های دستگاه، جارو و پاکیزه خواهد شد. همچنین با استفاده از این سیستم می‌توان مخلوطی از آب و مواد شوینده را نیز روی فرش اسپری کرد.

طراحی همگام حرکت

چرخ‌های این دستگاه به‌طور زاویه‌دار با بدنه قرار گرفته‌اند که ایستایی و حرکت روان آن را تضمین می‌کنند. این چرخ‌ها که 22 سانتی‌متر پهنا و با بدنه دستگاه شش درجه زاویه دارند، ساختاری هرمی تشکیل می‌دهند. به ‌این ترتیب می‌توانید به راحتی و بدون کمترین تلاشی حرکت کنید و حتی هنگام چرخش‌های ناگهانی نیز نگران واژگون شدن جاروبرقی نباشید.

برس توکار (Built-in Brush)

جاروبرقی «امپراتور» یک برس ‌توکار برای فرش و دیگر سطوح دارد؛ همچنین یک بخش ابر مانند در این دستگاه که عملکردی مشابه یک تی ارائه می‌کند که مناسب سطوح سخت است. باوجود برس‌های مختلف و نیز یک تی، دیگر نیازی به تعویض برس‌های سر جاروبرقی یا پاک کردن زمین با پارچه خیس، پیش از جارو زدن نخواهد بود.

تخلیه راحت محفظه زباله‌ها

سامسونگ، جهت راحتی مصرف‌کنندگان خود، یک محفظه زباله قابل‌شست‌وشو و قابل جداسازی برای آن طراحی کرده است که می‌توان به سادگی آن را جدا و محتویات آن را تخلیه کرد. همچنین این محفظه به شکل شفاف ساخته شده تا کاربران بتوانند هنگام کار، از عملکرد جاروبرقی در مکش زباله‌ها به داخل محفظه نیز مطمئن شوند. علاوه‌برآن محفظه قابلیت شستشو با آب را دارد تا همیشه تمیز و آماده‌به‌کار باشد.

امکانات جانبی

جاروبرقی «امپراتور» از امکانات جانبی مختلفی برخوردار است؛ از جمله آنها، سیستم فیلتراسیون بهداشتی و ضدحساسیت این جاروبرقی است که توسط بنیاد آلرژی بریتانیا BAF تائید شده است. این فیلتر، نه تنها گردوغبار و آلودگی، بلکه حتی ذرات هوابورن حساسیت‌زا را نیز از بین می‌برد.

سامسونگ که همیشه به سلامتی و سبک ‌زندگی راحت مشتریان خود اهمیت می‌دهد، روی دسته این جاروبرقی یک ریموت کنترل تعبیه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به خم شدن، قدرت مکش آن را کم یا زیاد و از روی همان دسته، جاروبرقی را خاموش یا روشن کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی