ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امروز مایکروسافت بروز رسانی های امنیتی ویندوز ۸ را متوقف می کند

اگر به خاطر داشته باشید، در ژانویه سال ۲۰۱۵ بود که مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را پایان داد. خبر فعلی اما این است که امروز، دوازدهم ژانویه، مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی خود از ارائه بروز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید، در ژانویه سال ۲۰۱۵ بود که مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را پایان داد. خبر فعلی اما این است که امروز، دوازدهم ژانویه، مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی خود از ارائه بروز رسانی های امنیتی برای ویندوز ۸ را به اتمام رساند.

ویندوز ۸ در سال ۲۰۱۲ از سوی مایکروسافت عرضه شد و اکنون پایان بخشیدن به پشتیبانی امنیتی از آن، برای شرکتی که سابقه پشتیبانی ۱۰ ساله از نسخه های ویندوزش را دارد، کمی عجیب به نظر می رسد. با این وجود، به نظر می رسد که ویندوز ۸ و ۸.۱، با وجود تشابه اسمی زیادی که با هم دارند، نسخه های بسیار متفاوتی از هم هستند.

این در حالیست که با توجه به مشکلات متعدد ویندوز ۸، بیشتر کاربران از نسخه ۸.۱ بهره می گیرند و هنوز تعداد اندکی از افراد هستند که ویندوز ۸ را به عنوان سیستم عامل اصلی خود برگزیده اند.

در هر حال، افرادی که هنوز ویندوز ۸ را مورد استفاده قرار می دهند، از امروز به پشتیبانی امنیتی مایکروسافتو ارائه بروز رسانی ها برای آن دسترسی نخواهند داشت هرچند که گفته شده کاربران ویندوز ۸.۱ و نسخه دهم از این پلتفرم، تا سال ۲۰۲۳ پشتیبانی خواهند شد.

در کنار ویندوز ۸، مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرده بود که پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر نسخه های ۸، ۹ و ۱۰ را به پایان می رساند که اتفاقا زمان این موضوع نیز، همین امروز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    اگه ویندوز ۱۰ آخرین ویندوز منتشر شده از مایکروسافته و قرار نیست که دیگه ویندوزی بعد از اون بیاد، پس پشتیبانی اون تا سال ۲۰۲۳ معنیش خلاف این رو نشون میده!

مطالب پیشنهادی