ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر جدیدی از موبایل Nubia Z11 که نشان می دهد دوربین دوگانه دارد

شرکت جانبی ZTE به نام Nubia در نمایشگاه CES امسال حرف های بسیاری برای گفتن داشت. این برند نه تنها سخت افزارهای جدیدی معرفی نمود، بلکه از راه اندازی وب سایت اختصاصی خود به نشانی nubia.com ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

شرکت جانبی ZTE به نام Nubia در نمایشگاه CES امسال حرف های بسیاری برای گفتن داشت. این برند نه تنها سخت افزارهای جدیدی معرفی نمود، بلکه از راه اندازی وب سایت اختصاصی خود به نشانی nubia.com نیز خبر داد.

در حال حاضر، «نوبی» یک برند بین المللی محسوب می گردد اما همچنان محصولات آن به طور محدود عرضه می گردند و بسیاری از بازارهای جهانی را تحت پوشش خود ندارد. اما موبایل های آن که در بهار سال جاری معرفی شده بودند امکانات جالبی در خود دارند و از جمله می توان به بی حاشیه بودن نمایشگر تلفن هوشمند Z9 اشاره کرد.

اخیرا نیز شایعاتی در مورد حضور مدل Z11 منتشر گشته اند که از امکانات بسیار خوب در این دستگاه نشان دارند. جدیدترین شایعه در رابطه با این دیوایس نیز امروز در چین منتشر شده که بر اساس آن این مدل یکی از پرچمداران کمپانی چینی مورد بحث خواهد بود.

بر اساس تصویر کامپیوتری منتسب به این اسمارت فون نیز می توان تشخیص داد این مدل همانند نسخه های پیشین، هیچ حاشیه ای ندارد و از این لحاظ بسیار باریک دیده می شود. همچنین یک دوربین دوگانه در بخش پشتی آن به چشم می خورد که احتمالا با یک فلاش دو رنگ LED همراه خواهد بود. همچنین گفته می شود این وسیله حسگر تشخیص اثر انگشت نیز دارد که در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده.

همان طور که در تصویر این محصول می توانید مشاهده کنید، یک کلید خازنی دایره ای شکل در پائین صفحه نمایش قرار دارد که نماد موبایل های Nubiaی شرکت  ZTE محسوب می گردد.

در آخر هم با جمع بندی تمامی شایعاتی که تاکنون در مورد این اسمارت فون وجود داشته می توان گفت Nubia Z11 صفحه نمایش 5.2 اینچی، 4 گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 820، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و اندروید 6.0 خواهد دارد و احتمالا بدنه دستگاه نیز تماما فلزی و شیشه ای خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه در بهار سال آینده رونمائی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    اچ تی سی جان.اپل جان.یاد بگیرین حاشیه کم کردنو.

مطالب پیشنهادی