ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تکذیب کرد: قرار نیست مهاجرت کاربران خود را به پلتفرم اندروید سهولت بخشیم

روز گذشته برایتان نوشتیم که اپل، در صدد توسعه اپلیکیشنی است که از طریق آن، کاربران iOS قادر باشند با راحتی بیشتری به پلتفرم اندروید مهاجرت کنند؛ اپلیکشنی که گفته می شد از طریق آن، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

روز گذشته برایتان نوشتیم که اپل، در صدد توسعه اپلیکیشنی است که از طریق آن، کاربران iOS قادر باشند با راحتی بیشتری به پلتفرم اندروید مهاجرت کنند؛ اپلیکشنی که گفته می شد از طریق آن، کاربر می تواند پیام ها، مخاطبین، تصاویر و سایر محتوای مهم آیفون خود را به یک موبایل اندرویدی منتقل نماید.

اپل مدتی پیش یکی از همین اپلیکیشن ها را توسعه داده و آن را در گوگل پلی قرار داده بود تا به مهاجرت کاربران اندروید به iOS، سهولت بخشد.

با این حال، امروز سخنگوی اپل، آقای Trudy Muller، بیان نموده که این خبر صرفا یک شایعه است: «این شایعه به هیچ عنوان حقیقت ندارد. ما به شکل کامل تمرکز خود را بر جذب کردن کاربران اندروید به iOS قرار داده ایم و تا کنون در این امر موفقیت بسزایی داشته ایم.»

اگر به خاطر داشته باشید چند ماه پیش و همزمان با ارائه آخرین گزارش مالی اپل، شاهد آن بودیم که آقای تیم کوک بیان نمود ۳۰ درصد از افرادی که آیفون خریده اند، پیشتر کاربر سیستم عامل اندروید بوده اند.

البته حالا اصل داستان هم مشخص گشته و معلوم شده این شایعه از کجا سر درآورده. قضیه از این قرار بوده که اپراتورهای مخابراتی اروپایی، از اپل درخواست کرده بودند تا اپلیکیشنی برای مهاجرت کاربران از iOS به اندروید توسعه دهد و آن را در اختیار مشتریان قرار دهد چرا که این اقدام برای بیشتر آنها، بیش از اندازه سخت و وقت گیر است.

همین خبر به گوش برخی منابع رسیده و سپس این تصور پیش آمده که اپل در پی توسعه چنین اپلیکیشنی است که البته همان دیروز هم برایتان گفتیم با توجه به خصوصیات شرکت یاد شده، تحقق یافتن چنین امری کاملا بعید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    سلام
    به نظرم آیفون ی مجموعه از خدمات دم دستی هستش که افرادی که زیاد تسلط به فن‌آوری ندارن باهاش راحتن. مثل اتومبیل‌های دنده اتوماتیک در مقابل دنده دستی‌ها. مطمئنا لذتی که تو روندن اتومبیل‌های دنده دستی هستش هیچ‌وقت توی دنده اتوماتیک وجود نداره اما راحتی و آسایش دنده اتوماتیک خب بیشتر هستش. تجربه شخصی من اینه که تقریبا با همون نسبت هم که خانم‌ها تمایل به اتومبیل‌های اتومات دارن تمایلشون به اپل بیشتره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی