ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با سه محصول جدید کولر مستر آشنا شوید

کولر مستر یکی از نام های شناخته شده در صنعت کامپیوترهای شخصی محسوب می شود که تا به امروز محصولات بسیار متنوع و کارایی را در این عرصه تولید و به بازار عرضه نموده. این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۰

کولر مستر یکی از نام های شناخته شده در صنعت کامپیوترهای شخصی محسوب می شود که تا به امروز محصولات بسیار متنوع و کارایی را در این عرصه تولید و به بازار عرضه نموده. این شرکت در نمایشگاه CES امسال هم از سه دستاورد جدید خود پرده برداشت که می توانید با مطالعه بیانیه خبری ارسالی از جانب دفتر روابط عمومی آواژنگ برای دیجیاتو با آنها بیشتر و بهتر آشنا شوید.

به مناسبت آغاز به کار نمایشگاه CES 2016 شرکت کولرمستر سه محصول جدید خانواده "Maker" خود را با امکان شخصی سازی ظاهری و حتی کاربردی معرفی نمود.

محصول اول کیس زیبای MasterCase Maker5 است و در واقع نمونه به روز رسانی شده و کاملتر MasterCase 5 محسوب می شود که علاوه بر دارا بودن چهار درگاه USB 3.1 Type-C و فن کنترلر جدید ، امکان شخصی سازی بسیار خوبی را با توجه به نوع اسمبل و چگونگی گردش هوا فراهم می کند تا کاربر در چیدمان قطعات و شیوه گردش هوا تصمیم گیرنده نهایی باشد.

1

جدیدترین خنک کننده کولرمستر که تحت عنوان MasterAir8 معرفی شده، اولین خنک کننده مجهز به فناوری 3D Vapour Chamber است که بر پایه اتصال لوله های انتقال حرارت به سطح افقی خنک کننده طراحی شده است. فروش این محصول به دو شیوه انجام می پذیرد ،که این دو شیوه بصورت دو مدل از پیش ست شده توسط کولرمستر و یا دارای تغییرات شخصی دلخواه شما می تواند باشد.

2

و در آخر پاور قدرتمند MasterWatt Maker 1200w با نشان 80Plus Titanium که با بهره گیری از نسل دوم فناوری طراحی سه بعدی مدارهای تغذیه تولید شده است. طراحی اتصالات این منبع تغذیه کاملا ماژولار بوده و همچنین امکان اتصال به نرم افزار مخصوص کولرمستر تحت سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و iOS را به منظور زیر نظر گرفتن همه فعالیت های منبع تغذیه و ذخیره سازی آنها، در اختیار کاربر قرار می دهد.

3

تاریخ عرضه این سه محصول در 3 ماهه ابتدای سال 2016 اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی