ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«جان چن» می گوید: پلتفرم بلک بری 10 هنوز از رده خارج نشده

سه ماه پیش بود که بلک بری از نخستین تلفن هوشمند اندرویدی خود پرده برداشت و هفته گذشته نیز در نمایشگاه CES اعلام نمود قصد دارد اسمارت فون دیگری مبتنی بر سیستم عامل گوگل تولید ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

سه ماه پیش بود که بلک بری از نخستین تلفن هوشمند اندرویدی خود پرده برداشت و هفته گذشته نیز در نمایشگاه CES اعلام نمود قصد دارد اسمارت فون دیگری مبتنی بر سیستم عامل گوگل تولید و روانه بازار نماید.

اما از این نظر که برای کاربران این برند کانادایی شبهه ای ایجاد نگردد، مدیر عامل آن پستی در بلاگ این شرکت منتشر و اعلام نموده که تولید موبایل های اندرویدی به این مفهوم نیست که آنها سیستم عامل اختصاصی خود را به دست فراموشی سپرده اند.

«جان چن» همچنین اظهار داشته شرکت آنها امسال همچنان به ارائه خدمات و سرویس های امنیتی لازم برای دیوایس های مبتنی بر «بلک بری 10» همانند «کلاسیک» و «پاسپورت» ادامه خواهد داد.

در همین راستا باید اشاره نمائیم نسخه آپدیت 10.3.3 پلتفرم یاد شده به زودی منتشر می گردد و یکی از ایمن ترین گزینه ها برای استفاده در سازمان های دولتی و اداراتی که امنیت در آنها اهمیت ویژه ای دارد، خواهد بود. همچنین گویا قرار است نسخه 10.3.4 نیز با تمرکز بر افزایش مراتب امنیتی در موبایل های بلک بری در آینده ای نزدیک ارائه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی