ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Meizu به زودی 5 درصد از نیروی کار خود را تعدیل خواهد کرد

کمپانی Meizu از جمله شرکت های تولید کننده موبایل به شمار می رود که توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده و مشتریان زیادی از سراسر دنیا داشته باشد. این شرکت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

کمپانی Meizu از جمله شرکت های تولید کننده موبایل به شمار می رود که توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده و مشتریان زیادی از سراسر دنیا داشته باشد. این شرکت چینی که در سال 2014 توانسته بود فقط 4 میلیون دستگاه موبایل به فروش برساند، در سال 2015 ناگهان به شدت رشد نموده و میزان فروش خود را در عرض 12 ماه به 20 میلیون دستگاه رساند.

محصولات این کمپانی امکانات خوب و قیمت مناسب را در کنار هم دارند از این رو به مرور به تعداد مشتری های آنها افزوده می شود. اما با تمام این توصیفات، امروز خبری در رابطه با تعدیل نیروی کاری «میزو» منتشر شده که بسیار تعجب برانگیز است.

بر اساس این خبر، مدیرعامل این شرکت چینی اظهار داشته آنها قصد دارند 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج نمایند و دلیل آن نیز گردآوری یک تیم متخصص و توانا به منظور تولید محصولات بهتر و ارائه خدمات باکیفیت تر برای مشتریان اعلام گشته.

«یانگژیانگ» همچنین اضافه نموده تعداد افرادی که مجبور به ترک این شرکت خواهند بود بیشتر از 5 درصد نیست و به کارمندانی که اخراج شده اند نیز خسارت پرداخت خواهند کرد. اما Bai Yongxiang توضیحات بیشتری در این باره نداده و معلوم نیست این تیر بر سینه کدام بخش از این شرکت خواهد نشست.

جا دارد اشاره کنیم که این اقدام Meizu واقعا غیرمنتظره بوده و فقط باید منتظر ماند و دید نتیجه این سیاست به کجا خواهد انجامید اما شرکت مورد بحث پیش از این نیز اعلام نموده بود که در نظر دارد با ایجاد برخی تغییرات، فروش خود را در سال 2016 میلادی افزایش داده و به 25 میلیون دستگاه در سال برساند.

با این تفاسیر و اخباری که در مورد کمپانی های تولید کننده موبایل به گوش می رسند به نظر می رسد 2016 سال بسیار جالبی برای پیشگامان این عرصه خواهد بود زیرا رقابت در میان شرکت ها، به ویژه کمپانی های چینی بسیار تنگاتنگ و شانه به شانه است و انجام کوچک ترین اشتباهی می تواند به عقب ماندن یا حتی حذف شرکت مربوطه از دایره رقابت ها منتهی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی