ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های Moto در سال جدید به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز خواهند شد

امروز مدیر کمپانی لنوو اطلاعات جالبی در مورد توسعه خط تولید موبایل های Moto در سال 2016 میلادی اعلام نمود و اظهار داشت تمامی اسمارت فون های تحت این برند که امسال تولید خواهند شد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

امروز مدیر کمپانی لنوو اطلاعات جالبی در مورد توسعه خط تولید موبایل های Moto در سال 2016 میلادی اعلام نمود و اظهار داشت تمامی اسمارت فون های تحت این برند که امسال تولید خواهند شد به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز می گردند.

این خبر، چرخش 180 درجه ای لنوو را نشان می دهد که با سیاست های پیشین این کمپانی کاملا متفاوت است و بدون شک مورد توجه زیادی از جانب طرفداران آن قرار خواهد گرفت.

«چن ژودونگ» همچنین اظهار داشته از این پس تلفن های هوشمند خانواده Moto کوچک تر از 5 اینچ نخواهند بود و کاربران نباید امسال منتظر عرضه مدل جدیدی از سری Moto E باشند.

نکته جالب در مورد حسگر تشخیص اثر انگشت این است که گفته شده به صورت داخلی در اسمارت فون ها تعبیه خواهد گشت؛ به این مفهوم که احتمالا این شرکت از اسکنرهای اولتراسونیک کوالکام که به هیچ نوع دکمه یا حسگر فیزیکی نیاز ندارند و مستقیما روی صفحه نمایش جاسازی می گردند، بهره خواهد گرفت.

همچنین اعلام شده محصولات آینده موتورولا و لنوو به گونه ای طراحی می شوند که نیازهای همه کاربران غربی و شرقی را مرتفع گردانند و حتی گفته می شود این شرکت ها تصمیم گرفته اند رابط های کاربری اختصاصی خود را با هم ادغام نموده و اینترفیسی جدید برای موبایل های سال 2017 میلادی تولید نمایند.

در ادامه نیز جا دارد اشاره نمائیم کمپانی چینی یاد شده از نام Moto برای محصولات بالا رده استفاده خواهد نمود و برند Vibe نیز به اسمارت فون های اقتصادی این شرکت تعلق دارند.

لنوو همچنین ادعا نموده که در سال جاری میلادی حدود 15 تلفن هوشمند جدید روانه بازار می کند. اما این تعداد کم نیست و نمی توان به تحقق این امر خیلی امید داشت.

در آخر هم بد نیست بدانید که لنوو در سال 2014 میلادی کمپانی موتورولا را با قیمت 2.91 میلیارد دلار از گوگل خریداری نمود و بر طبق این قرارداد، تمامی تکنولوژی های موتورولا به این شرکت چینی واگذار گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Lord Devil
    Lord Devil | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    من خودم MoTo X Style دارم...واقعا راضیم از موتورولا...قبلا هم milestone داشتم..واقعا تو اندروید از نظر سرعت و کیفیت اول موتورولا رو قبول دارم بعدش HTC چون من از گوشی هایی که تا الان داشتم از گوشی های این دو برند واقعا راضی تر بودم..فقط ای کاش‌ تو ایران استقبال بیشتری میشد ازش ‌و‌ یه شرکت گارانتیشون میکرد..اینطوری عرضه تو ایران بالا میرفت و‌گوشی ها خوش قیمت تر میشدن..چون الان داخل ایران خیلی گرون تر از خارج هستن..و با اینکار مردم با اطمینان بیشتری خرید میکردن..پیشنهاد میکنم یبار حتما دست بگیرید گوشی های این شرکتو تا خود شما این تجربه دلپذیر رو داشته باشین

  • محسن
    محسن | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    "این شرکت ها تصمیم گرفته اند رابط های کاربری اختصاصی خود را با هم ادغام نموده و اینترفیسی جدید برای موبایل های سال 2017 میلادی تولید نمایند."

    بدترین خبر ممکن!

    • پوریا
      پوریا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

      رابط کاربری vibe خیلی بد نیس.رابط کاربری موتورولا هم که اندروید خامه تقریبا.پس اگه یکم پخته تر بشه و از شدت وایب هم کم بشه به نظرم بهتره.

      • محسن
        محسن | ۲۳ دی ۱۳۹۴

        در کل آندروید خام رو خیلی زیبا می دونم و استفاده موتورولا از این رابط کاربری یکی از مزایاش بود که تو غرب هم خیلی طرفدار داشت از این نظر. برعکس اون جریان تازه به دووران رسیدگی تو چینه که علاقه شدیدی به محصولات اپل دارندو تمام شرکت های چینی هم سعی می کنند رابط کاربری شبیه به اپل طراحی کنند. (بدون منو اپلیکیشن ها و ظاهری بسیار شبیه به ios) .
        حالا این عزیزان قصدشون اینه که این دو را با هم ترکیب کنند! تا شاید بتونن هم بازار جهانی رو داشته باشند و هم تو بازار چین که عملا دست اپل و هواوی و شیائومی افتاده حرفی برای گفتن داشته باشند.
        نهایتا آینده خوبی برای رابط کاربری و حتی کیفیت ساخت موتو پیشبینی نمی کنم.
        لنوو ثابت کرده به مرور زمان از کیفیت محصولاتش میزنه تا بتونه سود بیشتری کسب کنه (نمونش هم کافیه لپتاپای سال 1012 اش رو با لپتاپی امسالش از نظر کیفیت ساخت مقایسه کنید)

مطالب پیشنهادی