ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استریم آنلاین ویدیوهای Periscope در توییتر
تکنولوژی

توییتر امکان پخش زنده ویدیوهای Periscope را در تایم لاین خود فراهم کرد

اگر از آن دسته افرادی هستید که در هنگام مرور تایم لاین توییتر، از مواجه شدن با صفحه ای پر از نوشته خوشتان نمی آید، حالا می توانید با انگیزه بیشتری به سراغ این شبکه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اگر از آن دسته افرادی هستید که در هنگام مرور تایم لاین توییتر، از مواجه شدن با صفحه ای پر از نوشته خوشتان نمی آید، حالا می توانید با انگیزه بیشتری به سراغ این شبکه اجتماعی بروید، چرا که آنها به تازگی قابلیت اضافه کردن فید ویدیوهای سرویس Periscope را به تایم لاین خود افزوده اند. آنهایی که با نام Periscope آشنا نیستند باید بدانند که این سرویس امکان استریم آنلاین و زنده ویدیو از طریق تلفن همراه را برای کاربرانش فراهم می کند.

سرویس Periscope اعلام داشته از زمان فعال شدن این قابلیت بیش از 100 میلیون استریم آنلاین ویدیو روی توییتر به نمایش درآمده است. تا قبل از این هرگاه که یک استریم در تایم لاین توییتر به اشتراک گذاشته می شد، افراد با تپ کردن روی لینک آن به اپ Periscope منتقل می شدند، اما حالا آن لینک با خود ویدیو جایگزین می گردد و کاربران می توانند در همان محیط نرم افزار توییتر به تماشای ویدیوی مورد نظر خود بپردازند. در این شرایط اگر کاربر روی ویدیوی در حال پخش تپ کند، پخش آن به صورت تمام صفحه درآمده و کامنت های مرتبط با آن به نمایش درخواهد آمد.

بهترین بخش ماجرا اینجاست که شما برای تماشای این ویدیوهای آنلاین نیازی به داشتن حساب کاربری در سایت Periscope ندارید. یعنی مانند تصاویر و ویدیوهای عادی در توییتر، حالا شما قادر هستید به تماشای استریم های آنلاین به اشتراک گذاشته شده نیز بپردازید، بدون آن که اصلاً عضو سرویس Periscope باشید یا حتی نرم افزار اختصاصی آن را نصب کرده باشید. ضمناً این ویژگی برای استریم کننده های ویدیوها به معنی طیف وسیع تری از مخاطبین است.

در حال حاضر این به روزرسانی فقط برای کاربران اپلیکیشن رسمی توییتر در سیستم عامل iOS در دسترس قرار دارد. البته پریسکوپ اعلام کرده که به زودی قرار است کاربران اندروید و همچنین نسخه تحت وب توییتر نیز از این قابلیت جدید بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی