ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Lenovo K5 در آژانس TENAA به ثبت رسید

در دو روز گذشته اخبار متعددی از لنوو به گوش می رسد و اصلی ترین دلیل آن نیز مصاحبه ای بوده که مدیر این شرکت با Tech Sina در چین انجام داده و اطلاعات زیادی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

در دو روز گذشته اخبار متعددی از لنوو به گوش می رسد و اصلی ترین دلیل آن نیز مصاحبه ای بوده که مدیر این شرکت با Tech Sina در چین انجام داده و اطلاعات زیادی در مورد برنامه های خود در اختیار رسانه ها گذاشته است. از جمله مثلا می توان به تائید بازگشت سرویس های گوگل پلی به چین یا تولید موبایل های Moto تحت برند لنوو اشاره نمود.

امروز نیز خبرهایی در باب ورود اسمارت فون های جدید از این شرکت منتشر شده اند که یکی از آنها به Lemon 3 که یک موبایل رده پائین و رقیب اصلی Redmi 3 به شمار می رود مربوط بوده و دیگری نیز در مورد تلفن هوشمندی است که از طرف آژانس نظارتی TENAA مورد تائید قرار گرفته و Lenovo K5 نام دارد.

بر اساس اطلاعات ثبت گشته در سازمان TENAA، این دستگاه به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی مجهز خواهد بود. مشخصه های فنی آن نیز شامل چیپست 8 هسته ای Helio P10 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 می شود.

نکته قابل توجه در مورد این محصول، همین چیپست Helio P10 آن است زیرا در خبرهای دیروز اعلام شده بود که امسال فقط در چند محصول خاص همانند سری Elephone P9000 و همچنین موبایل ناشناخته ای از Gionee که هنوز معرفی نشده شاهد حضور آن خواهیم بود.

از دیگر امکانات K5 نیز می توان به دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 8 مگاپیکسلی در جلو، نسخه 5.1 اندروید و رابط کاربری خاص لنوو اشاره نمود. این دیوایس 152×75.7×8.79 میلی متر اندازه و 165 گرم وزن دارد. همچنین جا دارد یادآوری نمائیم، بدنه دستگاه تماما فلزیست و یک حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در بخش پشتی و درست زیر دوربین اصلی دارد.

در ادامه می توانید تصاویر این اسمارت فون را مشاهده نمائید.

Lenovo-K5-TENAA_1-w600

Lenovo-K5-TENAA_2-w600

Lenovo-K5-TENAA_3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • elyas motamed
    elyas motamed | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    سلام به همگی.
    من شیش ماهه این گوشی رو دارم.
    از نقاط قوت ش میشه به باتری عالی و دوربین بی نظیر ببین هم رده هاش اشاره کرد سلفی ش خارق العاده س...
    من نسخه چینی این گوشی رو دارم که مشکل گوگل پلی و منو فارسی داره ولی نسخه اروپایی این گوشی با شماره مدل A7020a48 هم هست که این مشکلات رو نداره.
    مال من نسخه 3/32 هستش که خوبه واقعا تو رده قیمتی خودش.

  • مرتضی
    مرتضی | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    شاهرخ خان
    ادما هم یه جورن پس
    چون همشون هم دست دارن هم پا هم چشم
    مهم ذاته که خوب باشه
    مثلا قیافه سامسونگ خوبه اونم تو مدلای جدیدش ولی بارم 4گیگم دو زار ارزش خریدن نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی