ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا سخنان مدیر عامل لنوو مبنی بر توقف تولید Moto G را تکذیب کرد

با اینکه لنوو سامان دهی به خط تولیدات موتورولا را آغاز نموده و در نظر دارد موبایل های این برند تجاری را از فاز تولید خارج نماید اما گویا ترکش های این تصمیم به اسمارت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

با اینکه لنوو سامان دهی به خط تولیدات موتورولا را آغاز نموده و در نظر دارد موبایل های این برند تجاری را از فاز تولید خارج نماید اما گویا ترکش های این تصمیم به اسمارت فون های پرچمدار شرکت سابقا آمریکائی اصابت نخواهد کرد و آنها به دور از خطرِ کنار گذاشته شدن، همچنان در اختیار دوستداران خود قرار خواهند گرفت.

برای اینکه بدانید داستان دقیقا از چه قرار است باید بگوئیم چندی پیش در گزارشی اعلام شده بود که مدیر عامل کمپانی چینی یاد شده اعلام داشته خط تولید تلفن های هوشمند Moto G و Moto E متوقف خواهد گشت. اما وب سایت ورج امروز در پُستی نوشته که مسئولان موتورولا این خبر را تکذیب نموده و گفته اند که برداشت رسانه ها از صحبت های مدیر لنوو اشتباه بوده است.

سخنگوی شرکت سابقا آمریکائی یاد شده همچنین یادآور گشته که ادغام دو کمپانی مورد بحث کاملا صحت دارد اما قرار نیست در این مسیر Moto G که موفق ترین و پرفروش ترین اسمارت فون موتورولا محسوب می گردد و حتی Moto E از رده خارج گردند. او همچنین اضافه نموده وقتی این دیوایس ها برگ های برنده ما به شمار می روند، بنابراین این تصمیم به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد و بدون شک ما چنین اقدامی را صورت نخواهیم داد.

اما در زمینه تولید موبایل های موتورولا تحت برند لنوو ابهاماتی وجود دارد؛ مثلا شرکت سابقا آمریکائی و امروز چینیِ مورد بحث در پستی که روز جمعه در بلاگ خود منتشر نموده، نوشته آنها همچنان خط تولید Moto خود را به دست دارند و لنوو نیز تولید سری Vibe خودش را ادامه خواهد داد و ترکیب این دو شرکت با هم به این صورت رقم خواهد خورد.

این نوع همکاری تا اندازه ای غیر شفاف به نظر می رسد اما گویا قرار نیست مثلا موبایل های موتورولا که امکانات بیشتری دارند بازار پرچمدارها را به خود اختصاص داده و Vibeها جزو اسمارت فون های رده پائین و اقتصادی به شمار بروند، بلکه این طور برنامه ریزی گشته که هر کدام از شرکت ها منطقه خاصی را تحت پوشش خود داشته باشند، به این صورت که موتورولا بازار آمریکای شمالی و لنوو نیز هند و چین و دیگر کشورها را هدف قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی