ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس Google I/O از 29 اردیبهشت ماه 95 در مانتین ویو برگزار می شود

صبح امروز ساندار پیچای مدیر عامل گوگل با ارسال توئیتی از برگزاری کنفرانس Google I/O در روزهای 18 می (29 اردیبهشت 1395) الی 20 می (31 اردیبهشت ماه) خبر داد و در عین حال اعلام کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

صبح امروز ساندار پیچای مدیر عامل گوگل با ارسال توئیتی از برگزاری کنفرانس Google I/O در روزهای 18 می (29 اردیبهشت 1395) الی 20 می (31 اردیبهشت ماه) خبر داد و در عین حال اعلام کرد که این کنفرانس دیگر در سانفرانسیسکو برگزار نمی گردد و قرار است که در آمفی تئاتر Shoreline در حیاط پشتی دفتر اصلی گوگل در مانتین ویو برپا گردد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که تنها افرادی می توانند بلیط شرکت در این کنفرانس را خریداری نمایند که از قبل برای حضور در آن ثبت نام کرده باشند.

سال گذشته Google I/O در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه برگزار شد و علاقمندان به شرکت در آن رویداد نیز از حدود سه ماه قبل یعنی در روزهای 26 و 29 اسفندماه ثبت نام خود را انجام داده بودند.

محض اطلاع شما باید بگوییم برای آنکه هر شرکت کننده اجازه ورود به سالن برگزاری کنفرانس را داشته باشد باید 900 دلار پرداخت نماید و هزینه بلیط برای اعضای جامعه دانشگاهی نیز در سال قبل 300 دلار بود که هنوز قیمت ها برای سال جدید اعلام نشده اند.

سال گذشته، این شرکت مستقر در مانتین ویو اندروید M را در جریان Google I/O معرفی کرد که در ادامه به نام اندروید 6.0 مارشملو نامگذاری شد. امسال همانطور که گفته شد، قرار است این رویداد در یک آمفی تئاتر روباز برگزار شود و به همین خاطر احتمال می رود که گوگل قصد معرفی دستاوردهای خود در ارتباط با خودرو (ماشین های خودران مثلا) را داشته باشد  و شاید هم چشممان به جمال یک پهپاد با برند گوگل روشن گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mostoul
    Mostoul | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    اگه قرار نسخه جدید اندروید رو معرفی کنه امیدوارم واسه نکسوس ۵ هم تایید شه????

مطالب پیشنهادی