ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی بالغ بر 400 میلیون دلار برای تولید انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کرده است

امروز وال استریت ژورنال گزارش نموده که شرکت ال جی در نظر دارد در طی سه سال آینده برای توسعه خط تولید پنل های خورشیدی خود رقمی معادل 435.67 میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری نماید. ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

امروز وال استریت ژورنال گزارش نموده که شرکت ال جی در نظر دارد در طی سه سال آینده برای توسعه خط تولید پنل های خورشیدی خود رقمی معادل 435.67 میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری نماید. در همین راستا توافق نامه ای نیز با مقامات استان های Gumi و North Gyeongsang امضا نموده تا 6 کارخانه دیگر به 8 کارخانه ی فعلی خود تا سال 2018 میلادی اضافه نماید.

این سرمایه گذاری موجب تحکیم و تقویت موقعیت کنونی شرکت کره ای یاد شده در زمینه انرژی های خورشیدی خواهد گشت و به گفته مدیر مرکز تجارت های انرژی شرکت ال جی الکترونیکس، آنها قصد دارند در زمینه تولید نیروهای سولار و تامین محصولات بسیار باکیفیت و کاملا کاربردی با این انرژی نام خود را در صدر فهرست برترین های این حوزه ثبت نمایند.

در حال حاضر شرکت مورد بحث قادر است تجهیزات خورشیدی با توان تولید یک گیگاوات انرژی در سال را تولید نماید اما می خواهد این ظرفیت را افزایش داده و تا سال 2018 میلادی آن را به 1.8 گیگاوات برساند.

جا دارد اشاره نمائیم که در کشور کره جنوبی این نوع انرژی به شدت مورد توجه دولت و مردم قرار دارد به طوری که خود دولت چندین مزرعه در اطراف سئول ساخته که به طور کلی با انرژی خورشیدی مدیریت می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s_ali_a
    s_ali_a | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    عکسی ک گذاشتید ربطی به مطلب نداره

  • sara
    sara | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    بازم به الجی

مطالب پیشنهادی