ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گزارش یک موسسه تحقیقاتی، اپل واچ در سال 2015 حدود 8.8 میلیون دستگاه فروش داشته

بر اساس گمانه زنی های موسسه تحقیقاتی «ژوپیتر»، میزان فروش ساعت های هوشمند اپل در سال گذشته میلادی حدود 8.8 میلیون دستگاه برآورد گشته و این رقم نشان دهنده 51.5 درصد از کل اسمارت واچ ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بر اساس گمانه زنی های موسسه تحقیقاتی «ژوپیتر»، میزان فروش ساعت های هوشمند اپل در سال گذشته میلادی حدود 8.8 میلیون دستگاه برآورد گشته و این رقم نشان دهنده 51.5 درصد از کل اسمارت واچ های فروخته شده در سال 2015 است.

آن طور که آمار رسمی اعلام کرده اند، پارسال به طور کلی حدود 17.1 میلیون دستگاه ساعت هوشمند در سراسر دنیا به فروش رفته بوده و از این میزان 10 درصد نیز به Android Wear تعلق داشته است.

در همین راستا بد نیست اشاره کنیم شایعاتی مبنی بر تولید نسل دوم از اپل واچ وجود دارند که ادعا می نمایند نسخه های بعدی این گجت پوشیدنی به یک مودم داخلی مجهز گشته و قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE را خواهند داشت از این رو به طور کامل مستقل می گردند و نیازی نیست حتما آنها را با آیفون خود جفت نمائید.

موسسه یاد شده همچنین خاطر نشان نموده که تقاضای خرید محصول شرکت ساکن کوپرتینو می تواند به راحتی روی میزان فروش ساعت های Android Wear تاثیر منفی بگذارد و یکی از دلایل آن نیز تفاوت آشکاری است که میان تعداد اپلیکیشن های این دو دیوایس وجود دارد. باید خاطر نشان کنیم،در حوالی اردیبهشت که فقط یک ماه از عرضه اپل واچ می گذشت، حدود 10 هزار اپلیکیشن برای آن وجود داشت اما در همان زمان، برای ساعت های اندرویدی یاد شده فقط 4 هزار اپ موجود بوده. همین مسئله باعث شده تا محصول شرکت ساکن کوپرتینو مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی