ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Elephon به زودی از نخستین ساعت های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد

  هرچند امکان دارد تاکنون نام Elephone به گوش شما نرسیده باشد، اما لازم است بدانید که این شرکت نسبتاً تازه وارد چینی قصد دارد در تاریخ ۲۵ دی ماه از نخستین ساعت های هوشمند خود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

 

هرچند امکان دارد تاکنون نام Elephone به گوش شما نرسیده باشد، اما لازم است بدانید که این شرکت نسبتاً تازه وارد چینی قصد دارد در تاریخ ۲۵ دی ماه از نخستین ساعت های هوشمند خود با نام ELE Watch و Elephone W2 رونمایی به عمل آورد.

ساعت هوشمند ELE Watch از اندروید Wear بهره مند است و مدل W2 نیز با وجود اینکه مبتنی بر این سیستم عامل ساخته نشده، اما به لطف اپلیکیشن سازنده، استفاده از آن توسط ابزارهای هردو پلتفرم اندروید و iOS امکان پذیر است.

بر اساس تصاویر و گزارش های منتشر شده، می توان گفت که ساعت هوشمند W2 در دو مدل سفید و طلایی ساخته شده که دومی به بانوان تعلق دارد و البته هردو مدل از بند چرمی و بدنه ضد آب تا عمق ۳۰ متر بهره مند هستند.

این محصول همچنین از ۳ دکمه فیزیکی در سمت راست برخوردار است و اندازه نمایشگر آن به ۱.۶۱ اینچ می رسد و ظاهر آن بیشتر به ساعت های مکانیکی شباهت دارد تا نمونه های هوشمند.

از دیگر خصوصیات ابزار تازه نیز می توان به باتری با ظرفیت ۲۱۰ میلی آمپر ساعت و قابلیت های نرم افزاری مثل نظارت بر خواب، فعالیت های ورزشی و ریموت کنترل اشاره کرد.

علاوه بر این لازم است اشاره کنیم که الفون قصد دارد ۳ تلفن هوشمند تازه را نیز به خانواده محصولات سری P9000 اضافه کند، محصولات جدیدی که مدل P9000 Edge به لطف نمایشگر بدون حاشیه در راست و چپ، جذاب ترین آنها به شمار می آید.

در پایان می توانید تصاویری از ساعت هوشمند Elephone W2 را مشاهده نمایید. Elephone-W2-smartwatch_1

Elephone-W2-smartwatch_2

Elephone-W2-smartwatch_3

Elephone-W2-smartwatch_4

Elephone-W2-smartwatch_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • siina
    siina | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    کاش گرون نباشه
    ازش خوشم اومد

مطالب پیشنهادی