ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس از این پس می تواند مقصد شما را حدس بزند

گوگل در حال اضافه سازی قابلیت جدیدی به اپلیکیشن نقشه خود برای سیستم عامل اندروید است تا نرم افزار راهنمای مسیر خود را هوشمندتر نماید. به گزارش «اندروید پلیس» این ویژگی جدید Driving Mode نام ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

گوگل در حال اضافه سازی قابلیت جدیدی به اپلیکیشن نقشه خود برای سیستم عامل اندروید است تا نرم افزار راهنمای مسیر خود را هوشمندتر نماید.

به گزارش «اندروید پلیس» این ویژگی جدید Driving Mode نام دارد و با توجه به تاریخچه مکان هایی که سعی داشته اید از طریق گوگل مپ مسیر آنها را پیدا نمائید، جستجوهای اینترنتی و همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی کنونی شما، حدس می زند که مقصد موردنظرتان کجا خواهد بود. پس از آن نیز اطلاعات مربوط به راه، میزان ترافیک و مدت زمانی که برای رسیدن به آنجا نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

کارائی آن ظاهرا مشابه پیشنهادهای الگوریتمیکی است که Google Now ارائه می دهد، اما به این صورت که فقط برای آدرس گرفتن در ماشین و پیدا کردن نشانی ها مورد استفاده دارد.

برای بهره گیری از این ویژگی می توانید آیکون میانبری از آن را روی صفحه موبایل داشته باشید یا با ورود به گوگل مپ از منوی کناری آن روی گزینه Driving Mode کلیک نموده و وارد برنامه بشوید.

در آخر نیز باید خاطر نشان کنیم که نسخه 9.19 نقشه گوگل که قابلیت مورد بحث را در خود دارد قرار است به پلی استور اضافه گردد و از این لحاظ انتظار می رود که هنوز برای همه دستگاه های اندرویدی قابل استفاده نباشد.

البته کاربر می تواند آن را به صورت دستی دانلود و نصب نماید اما روند فعال سازی این ویژگی کمی پیچیده است و همه از عهده آن بر نخواهند آمد. از این رو امیدواریم گوگل هر چه سریع تر این اشکال را برطرف نموده و نسخه جدیدی از مپ را ارائه کند که کاربران بتوانند از همه ویژگی های Driving Mode آن بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    از دوستان حرفه ای کسی میدونه چطوری میشه نقشه شهرهای ایران رو برای استفاده آفلاین دانلود کرد؟

    • سیاوش
      سیاوش | ۲۳ دی ۱۳۹۴

      توی گوگل مپ موبایل روی شهر مورد نظرت برو
      و کادر بالا بنویس ok maps و اینتر رو بزن
      دانلود میشه
      هر شهر رو باید جدا دانلود کنی نمیشه مثلا کلا ایران رو باهم بزنی

  • mostafa
    mostafa | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    فعالسازی کار خاصی نداره ؛ دوستان میتونن از قسمت ویجت گوشی ، شورتکات این برنامه رو بیارند رو صفحه

مطالب پیشنهادی