ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید آزمایشی اپل واچ ۲ از انتهای همین ماه آغاز خواهد شد [شایعه]

امروز گزارشی تازه انتشار یافته توسط برخی منابع حکایت از آن دارد که تولید آزمایشی "اپل واچ ۲" از انتهای ماه جاری میلادی آغاز خواهد گشت. در همین راستا وبسایت تایوانی «Commercial Times» آورده نسل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

امروز گزارشی تازه انتشار یافته توسط برخی منابع حکایت از آن دارد که تولید آزمایشی "اپل واچ ۲" از انتهای ماه جاری میلادی آغاز خواهد گشت. در همین راستا وبسایت تایوانی «Commercial Times» آورده نسل بعدی ساعت هوشمند اهالی کوپرتینو توسط خطوط تولید کمپانی «Qunata» ساخته خواهد شد و ناگفته نماند که مدل فعلی نیز توسط همین شرکت به تولید انبوه رسیده بود.

جدای از شایعه امروز بد نیست یادآور شویم که ظاهراً خود کمپانی Quanta نیز به شدت مشتاق آغاز مراحل مونتاژ‌ اپل واچ ۲ است، زیرا در شایعه دیگری که در ماه نوامبر انتشار یافت ذکر شده بود که نسل اول اسمارت واچ کوپرتینویی ها فروشی کمتر از انتظار داشته و لذا عایدی که پیش بینی می شده را نصیب این تولید کننده نساخته.

البته همواره این احتمال نیز مطرح بوده که شاید اپل در پی یافتن یک شریک جدید باشد و بخواهد بخشی از پروسه ی تولید را به آن واگذار نماید و در این بین سخنانی نیز در رابطه با همکاری کردن با شرکت هایی همچون فاکسکان، Wistron و اینونتک نیز به میان آمده.

هر چند آنچه در بالا به آن پرداختیم هنوز می بایست توسط ساکنین کوپرتینو مورد تائید قرار گیرد ولی ذکر می گردد اپل واچ بعدی دارای قابی نازک تر،‌ دوربینی برای مکالمات فیس تایم و یک چیپ ارتقا یافته وای-فای خواهد بود.

ضمناً در هفته ی جاری مشخص شده اپل اقدام به استخدام برای چهار جایگاه شغلی کرده که محوریت فعالیت آنها پیرامون تکنولوژی های مرتبط به حوزه ی سلامت قرار دارد و از همین رو گمان می رود شاید در "اپل واچ ۲" در مبحث سنسورهای سلامتی و دنبال کردن فعالیت های جسمانی نیز شاهد بهبودها و دگرگونی هایی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی