ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پتنت یک بند مغناطیسی ویژه را برای ساعت هوشمند خود به ثبت رسانده

امروز پتنتی به ثبت رسیده توسط اپل در رسانه ها انتشار یافته، که به بندی مشابه بند «Milanese Loop» اسمارت واچ این شرکت اشاره دارد، ولی این بند قادر است کارایی بسیار بیشتر از نگه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

امروز پتنتی به ثبت رسیده توسط اپل در رسانه ها انتشار یافته، که به بندی مشابه بند «Milanese Loop» اسمارت واچ این شرکت اشاره دارد، ولی این بند قادر است کارایی بسیار بیشتر از نگه داشتن ساعت روی مچ دست کاربر را ارائه دهد.

با به کارگیری چیدمانی دقیق از آهن رباها در بند مورد بحث شما می توانید از آن به عنوان یک قاب محافظ، یک استند -برای قرار دادن دیوایس روی میز- و... استفاده نمایید.

بند مذکور در حالت عادی اش ساعت را همانند Milanese Loop روی مچ دست شما نگه می دارد، ولی قادر خواهید بود با لوله کردن آن بلافاصله بدل به یک پایه نگه دارنده اش نمایید، این قطعه فرم خود را به خاطر آهن رباها حفظ کرده و قرار گرفتن ساعت روی میز به شکلی که نمایشگرش همواره در دید باشد را میسر میسازد.

همچنین کاربر این امکان را دارد تا بند را روی ساعت پیچیده و آن را بدل به یک محافظ برای اپل واچ خود کند، تا در حین حمل اش آنهم وقتی روی دست بسته نیست خدشه ای به آن وارد نگردد.

band

در نهایت این قابلیت نیز موجود است که بر حسب آهن رباهای به کار رفته در بند ساعت را به یخچال، مک بوک و... بچسبانید و هر وقت که خواستید دوباره آن را جدا سازید. ناگفته نماند که بدنه ی کامپیوترهای مک از آلومینیوم ساخته شده و برای اینکه اپل واچ با بند مذکور به آنها بچسبد باید در بخشی از پیکره شان یک آهن ربا یا قطعه ی فلزی وجود داشته باشد که چنین اتفاقی را امکان پذیر نماید، ولی در پتنت جزئیات کاملی شرح داده نشده.

بد نیست در پایان یادآور شویم پتنت های یا الگوهای تجاری ثبت شده الزاماً به یک محصول نهایی ختم نخواهند شد و در نتیجه باید منتظر ماند و دید عاقبت روزی شاهد بدل گشتن این پتنت به واقعیت خواهیم بود یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر میکنید چنین بندی برای اپل واچ کاربردی است؟

other

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    سلام.ببخشید چطور میتونم یه پتنت رو به نام خودم ثبت کنم .لطفا راهنماییم کنید در این زمینه یا یه آموزش رو در سایتتون قرار بدین.خیلی از سایتتون لذت بردم با خبر های روز.

مطالب پیشنهادی