ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی بعدی سازنده To the Moon معرفی شد

سال 2011، عناوین بزرگ متعددی منتشر شدند. اسکایریم، نسخه دوم از سه گانه بتمن راک استدی، آنچارتد 3، پورتال 2 و چندین بازی بزرگ دیگر که کوچک شمردن شان کار آسانی نیست. اما هیچ یک ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

سال 2011، عناوین بزرگ متعددی منتشر شدند. اسکایریم، نسخه دوم از سه گانه بتمن راک استدی، آنچارتد 3، پورتال 2 و چندین بازی بزرگ دیگر که کوچک شمردن شان کار آسانی نیست. اما هیچ یک از این عناوین در حد و اندازه To the Moon درخشنده نبودند و حالا سازنده این بازی، از ادامه آن با نام Finding Paradise پرده برداشته است.

To the Moon یک بازی ساده صد مگابایتی است که عمدتا توسط یک نفر با استفاده از موتور بازی سازی RPG Maker ساخته شده بود. داستان فوق العاده تاثیرگذار و موسیقی بی نظیر این بازی در کنار روایت سریع و دیوانه واری که داشت، اشک از چشم هر بازیکنی جاری می کرد.

داستان در ارتباط با دو دکتر است که شغل شان سفر کردن در خاطرات افراد در حال مرگ، و رقم زدن خاطراتی است که همیشه آرزویش را داشته اند. در ماراتونی 5 الی 6 ساعته، این دو وارد ذهن پیرمرد شده و زندگی وی را برگ به برگ تغییر می دهند تا وی به آرزویش، سفر به ماه برسد.

Kan Gao، سازنده این بازی می گوید To the Moon و Finding Paradise، هر دو از سری Sigmund Corps هستند. کمپانی سیگموند، همان شرکتی است که لحظات آخر زندگی انسان ها را مملو از خاطرات شیرین موفقیت می سازد. فریب ظاهر ساده و گرافیک پیکسلی این بازی را نخورید، دنیایی پر از احساس و شوق درون آن نهفته است که شاید دیدن تریلر آن هم شما را به اشک ریختن وا دارد.

در حال حاضر، Kan Gao تنها شخصی است که به صورت تمام وقت روی این پروژه کار می کند و همه چیز از جمله کد نویسی تا ویرایش موسیقی را خود انجام می دهد. پیش از اینکه بخواهید فراموش کنید که Finding Paradise چیست، توصیه می کنیم حتما To the Moon و A Bird Story را انجام دهید و با جادوی واقعی Kan Gao آشنا شوید.

Finding Paradise در سال 2016 یا اوایل 2017 برای پی سی، لینوکس و مک عرضه خواهد شد و با توجه به سابقه درخشان Kan Gao، انتظار می رود که باز هم تجربه خارق العاده دیگری را در پیش داشته باشیم.

در ادامه می توانید اولین تریلر این بازی را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ananymous
    ananymous | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    to the moon دساتانش فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی