ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل گیم استاپ می گوید که هدست پلی استیشن به بهترین عناوین ممکن دسترسی دارد

فروشگاه زنجیره ای گیم استاپ، به عنوان یکی از برترین خرده فروشی های فعال در حوزه بازی های ویدیویی، تلاش بسیار دارد تا خود را برای ورود تکنولوژی واقعیت مجازی به بازار آماده سازد. مدیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

فروشگاه زنجیره ای گیم استاپ، به عنوان یکی از برترین خرده فروشی های فعال در حوزه بازی های ویدیویی، تلاش بسیار دارد تا خود را برای ورود تکنولوژی واقعیت مجازی به بازار آماده سازد. مدیر عامل این شرکت، پاول رینس، در سخنرانی کنفرانس ICR اخیر خود گفته که واقعیت مجازی «نقشی اساسی» در آینده خرده فروشی ها ایفا خواهد و هدست پلی استیشن در این میان، به بهترین عناوین ممکن دسترسی دارد.

به عقیده رینس، مهم ترین مسئله از دیدگاه مخاطبان آن خواهد بود که هر یک از هدست ها هنگام عرضه به چه عناوینی دسترسی دارند؛ شواهد امر نیز نشان می دهد که سونی، بهترین عناوین ممکن را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

وی هم چنین اعتقاد دارد که سخت افزارها و تجهیزات جانبی مربوط به واقعیت مجازی، بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص خواهند داد و با امکاناتی نظیر دستکش ها و سنسورهای حرکتی، نظر طرفداران را به خود جلب خواهند کرد. بنابراین، عرضه واقعیت مجازی سودی بی نظیر برای خرده فروشان نیز رقم خواهد زد و شاید موفقیت های هنگام عرضه کنسول های نسل هشتمی نیز تکرار شود.

تا به امروز از میان سه هدست برتر واقعیت مجازی، تنها آکیلس ریفت است که قیمت 600 دلاری و زمان عرضه آن مشخص شده است. طبق آخرین اخبار، هدست وایو، محصول مشترک والو و اچ تی سی، در ماه فوریه (بهمن یا اسفند) به صورت پیش خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. سونی نیز فعلا اطلاعات زیادی درباره هدست واقعیت مجازی خود منتشر ننموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    بعترین و قوی ترین کنسول حال حاضر جهان
    پلی استیشن 4
    با بهتربن هدست واقعیت مجازی جهان
    پلی استیشن vr

مطالب پیشنهادی