ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G5 برای رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ در مراسم MWC معرفی خواهد شد

اگر اخبار هفته اخیر را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ال جی تاکنون هیچ گاه اشاره مستقیمی به اسمارت فونی که می خواهد در مراسم MWC معرفی کند نداشته و تا به امروز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

اگر اخبار هفته اخیر را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ال جی تاکنون هیچ گاه اشاره مستقیمی به اسمارت فونی که می خواهد در مراسم MWC معرفی کند نداشته و تا به امروز همیشه با به کار بردن اصطلاح "یک اسمارت فون مهم" از این موضوع طفره رفته است.

اما امروز یک منبع کره ای تأیید کرده که اسمارت فون مهم مذکور، همان G5 است که قرار است برای رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ در مراسم MWC از آن رونمایی شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

چنین موضوعی بدان معناست که می توانیم چند ماه زودتر از موعد با پرچمدار جدید ال جی آشنا شویم. سران کمپانی کره ای پیش از اینکه فکر رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ به سرشان بزند، پیش تر اعلام کرده بودند که از پرچمدار جدیدشان در ماه آپریل یا می سال جاری رونمایی خواهند کرد.

در گزارش این منبع کره ای می خوانیم که ال جی G5 احتمالا به یک بدنه فلزی با طراحی جدید مجهز خواهد بود، هر چند که دیگر رقیب کره ای اش یعنی گلکسی اس 7 به احتمال فراوان از نظر خصوصیات سخت افزاری از آن پیشی می گیرد.

نکته دیگر این که بنابر خبرهای قبلی، گلکسی اس 7 به نسبت اس 6 از طراحی مینیمال تری برخوردار است و این می تواند گویای این حقیقت باشد که سامسونگ قصد دارد آن را با قیمت کمتری از پرچمدار پیشین خود در اختیار مشتریان قرار دهد.

البته دست ال جی هم برای رقابت با گلکسی اس 7 چندان خالی نیست. طبق گزارش منبع کره ای، ال جی  G5 نسبت به G4 در زمینه تجربه کاربری بهبود یافته و برای قابلیت های استریم ویدئو با نت فلیکس همکاری می کند. با تمام این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این دو پرچمدار کره ای می توانند در مراسم MWC در چشم مردم و رسانه ها موفق تر ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • توماج
    توماج | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    بابا انقدر نكوبيد همديگه رو. اين سياست شركت هاست كه همه امكانات رو تو گوشيه پرچمدارشون كامل نميذارن تا بتونن تو گوشي بعديشون جبران كنن و سود بيشتر اقبل خودشونو بدست بيارن. و همچنين اين كار ادامه خواهد داشت تااااا آخر.من خودم آيفون 5s دارم بسيار راضيم از همه نظر تا چهار سال ديگه هم به جديدترين ios آپ ميشه.واقعا آخرت گوشي اينه.زيباييش هم كه معركه س واز سيكس هم قشنگتره و اگرم بخوام تعويض كنم بازم اپل ميگيرم 6s. گوشي سليقه ايه نه اينكه چون اون فلاني اين برند رو دوس داره و ازش تعريف ميكنه منم حتما بايد همونو بخرم.چشم و هم چشمي ممنوع><

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی