ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان DC Universe Online برای اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد

پس از جدایی سازندگان DC Universe Online از سونی و احداث استودیویی مستقل، گمانه زنی هایی مبنی بر انتشار عنوان یاد شده برای کنسول های مایکروسافت شنیده می شد؛ اکنون به نظر می رسد شایعات ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

پس از جدایی سازندگان DC Universe Online از سونی و احداث استودیویی مستقل، گمانه زنی هایی مبنی بر انتشار عنوان یاد شده برای کنسول های مایکروسافت شنیده می شد؛ اکنون به نظر می رسد شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند.

به گفته Daybreak Game، سازنده بازی، دی سی یونیورس آنلاین در بهار سال جاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد. این عنوان، که جدال بین ابرقهرمانان و شخصیت های منفی دنیای DC را به تصویر می کشد، برای اولین بار در ژانویه سال 2011 روی پلتفرم های پلی استیشن 3 و پی سی عرضه شد.

چند ماه پس از انتشار دی سی یونیورس آنلاین، سونی تصمیم گرفت که برای جذب قشر بیشتری از گیمرها، بازی را به صورت Free To Play [رایگان با پرداخت درون برنامه ای] در بیاورد. در سال 2013 نیز شاهد انتشار دی سی یونیورس آنلاین برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 بودیم.

Daybreak Game که در ابتدا با نام Sony Online Entertainment شناخته می شد سال 1998 تاسیس گردید. در اوایل سال گذشته، سونی این استودیو را به یک شرکت سرمایه گذاری با نام Columbus Nova فروخت. از جمله عناوین موفق استودیوی مورد بحث می توان به EverQuest و PlanetSide اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    خاک بر سر مقلدت سامسونگ

    • mehrdad
      mehrdad | ۲۵ دی ۱۳۹۴

      وات د فاز؟!

مطالب پیشنهادی