ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی بسته الحاقی Dying Light: The Following منتشر شد [تماشا کنید]

استویدیو Techland که با عرضه دو نسخه از بازی Dead Island تا حدودی به شهرت خود لطمه زد، با ساخت عنوان Dying Light برای کنسول های نسل هشتم و پی سی، اشتباهات قبلی خود را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

استویدیو Techland که با عرضه دو نسخه از بازی Dead Island تا حدودی به شهرت خود لطمه زد، با ساخت عنوان Dying Light برای کنسول های نسل هشتم و پی سی، اشتباهات قبلی خود را جبران کرد و توانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کند.

همان طور که تکلند پیش از این هم اشاره کرده بود، برنامه های طولانی مدتی برای Dying Light دارد و حالا بعد از گذشت نزدیک به یک سال از عرضه نسخه نخست، قرار است که بزرگ ترین بسته الحاقی آن تحت عنوان The Following عرضه شود. The Following می تواند به صورت یک بازی جداگانه در نظر گرفته شود؛ چرا که تغییرات اعمال شده در بازی فراوان است و آزادی عمل به بیش ترین حد خود رسیده است.

گیمرها از این پس علاوه بر انجام حرکات پارکور روی ساختمان ها و بناهای مختلف، قادر به راندن انواع و اقسام وسایل نقلیه نیز خواهند بود. علاوه بر، محیط های بازی بسیار بزرگتر از قبل اند و با اهداف گیم پلی The Following همخوانی کامل دارند. گیمر مثل همیشه باید در طول روز به انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شب ها، در میان خیل عظیم موجودات وحشتناک داستان زنده بماند.

بسته الحاقی The Following قرار است که در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه) برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود. وب سایت IGN به تازگی تریلری 16 دقیقه ای از گیم پلی بازی به همراه توضیحات کارگردان آن تدارک دیده است که امکان تماشای آن در پایین وجود دارد:

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهتاب
    مهتاب | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    بازی خوبی بود ولی از نظر گرافیکی و گیم پلی میتونست بهتر باشه و تکلند کم کاری کرد البته موتور گرافیکی کروم انجین خودش چنگی به دل نمیزنه.

مطالب پیشنهادی