ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دوربین حرفه ای هزار و هفتصد دلاری X-Pro2 فوجی فیلم آشنا شوید

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و امروز جانشین دوربین محبوب X-Pro1 توسط فوجی فیلم معرفی شد. X-Pro2 همان چیزی است که شیفتگان دوربین های فوجی فیلم مدت ها انتظارش را می کشیدند. دوربین 24.3 مگاپیکسلی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و امروز جانشین دوربین محبوب X-Pro1 توسط فوجی فیلم معرفی شد. X-Pro2 همان چیزی است که شیفتگان دوربین های فوجی فیلم مدت ها انتظارش را می کشیدند.

دوربین 24.3 مگاپیکسلی مورد بحث که برای عکاسان حرفه ای طراحی شده، از یک لنز مجهز به سنسور X-trans CMOS III و یک چیپ پردازش تصویر X-Processor Pro در ساختارش بهره می برد. X-Pro2 می تواند در عکاسی پیوسته 8 فریم در ثانیه را برای شما ثبت کند و با ایزوی حداکثر 51,200 عکس بگیرد. مضاف بر این موارد، دوربین یادشده یک بدنه مستحکم آلومینیومی هم دارد که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از دیگر امکانات این دوربین می توان به یک منظره یاب (ویزور) پیشرفته هیبریدی اشاره کرد که به عکاسان اجازه می دهد که به سرعت میان حالات الکترونیک و اپتیکال سوئیچ کنند. البته گفتنی است که چنین خصوصیتی در ساختار دوربین های قدیمی تر فوجی فیلم همچون X100T و X100S هم وجود داشت.

همچنین توانایی فیلمبرداری با وضوح 1080p و با نرخ فریم 24, 25, 30, 50 و 60fps نیز از قابلیت های بسیار عالی این دوربین محسوب می شود. X-Pro2 برای کارت های حافظه دو درگاه دارد و ضمنا از یک نمایشگر LCD سه اینچی 1.62 میلیون پیکسلی و یک رابط کاربری جدید بهره می برد که به گفته فوجی فیلم، کار در آن آسان تر از همیشه شده است.

دوربین X-Pro2 از لنزهای X-Mount استفاده کرده و از یک سیستم فوکوس خودکار 273 نقطه ای بهره می برد، و قرار است که ماه آینده با قیمت 1700 دلار در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aria
    aria | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    قیمتش ۱۷۰۰ دلاره اما حداکثر فریم فیلم برداریش فقط ۶۰ تاست.

مطالب پیشنهادی