ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بروزرسانی جستجوی اینستاگرام
تکنولوژی

جستجوی اینستاگرام به قابلیت های جدیدی مشابه فیس بوک مجهز می شود

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت های جدیدی برای سیستم جستجوی خود است که به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را در خصوص افرادی که در حال جستجوی نام آنها هستید، به دست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت های جدیدی برای سیستم جستجوی خود است که به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را در خصوص افرادی که در حال جستجوی نام آنها هستید، به دست بیاورید.

بر طبق اخبار جدید، جستجوی افراد در اپلیکیشن رسمی اینستاگرام اطلاعاتی را مشابه نتایج جستجوی اپلیکیشن فیس بوک در اختیار شما قرار خواهد داشت.

اگر نام کسی را که می شناسید جستجو نمایید، اینستاگرام به شما می گوید که فرد مذکور متقابلاً شما را دنبال می کند یا نه. و اگر شما این فرد را دنبال نمی کنید، به شما خواهد گفت که چه کسانی در لیست نتایج، جزو دنبال کننده های شما هستند.

همچنین از این پس در نتایج جستجو افرادی که دنبال کننده های زیادی دارند متمایز خواهند شد. به علاوه رسمی بودن یا نبودن حساب های کاربری افراد جستجو شده نیز در نتایج مشخص می شود. به این صورت یافتن حساب کاربری مشهور و محبوب بسیار ساده تر خواهد شد.

نتایج جستجوی اینستاگرام

این آپدیت کوچک، اما بسیار موثر و کاربردی محسوب می شود، به خصوص که تا پیش از این سیستم جستجوی اینستاگرام بی نهایت ساده و بی روح بوده است.

این تغییر در ظاهر نتایج جستجو فعلاً فقط برای عده ای خاص از کاربران اینستاگرام در دسترس قرار گرفته است، بنابراین باید منتظر بود تا مراحل آزمایشی آن به پایان رسیده و در اختیار عموم کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    تقریبا همه ی اینا تو 6tag هستن
    یعنی اینستا عقبتر از یه توسعه دهنده ست

مطالب پیشنهادی