ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس تیزر جدیدی منتشر کرد؛ آیا وان پلاس 2 مینی در راه است؟

شاید همگی انتظار داشتیم که کمپانی چینی وان پلاس، تا پایان سال 2015 از تلفن هوشمند جدیدش OnePlus 2 Mini رونمایی کند. اما این اتفاق هرگز نیفتاد و چیزی بیشتر از مشتی شایعه و تصاویر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

شاید همگی انتظار داشتیم که کمپانی چینی وان پلاس، تا پایان سال 2015 از تلفن هوشمند جدیدش OnePlus 2 Mini رونمایی کند. اما این اتفاق هرگز نیفتاد و چیزی بیشتر از مشتی شایعه و تصاویر فاش شده نه چندان معتبر نصیبمان نشد.

اما به نظر می رسد که خبرهای خوبی در راه است. وان پلاس به تازگی تیزری در صفحه رسمی فیسبوکش منتشر کرده که به نظر می رسد به انتشار OnePlus 2 Mini اشاره دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر به تصویر نگاه کنید، دو اسمارت فون می بینید که یکی از دیگری ابعاد کوچکتری دارد. اگرچه این تیزر کمی مرموز به نظر می رسد، اما به احتمال زیاد دستگاه کوچکتر باید به وان پلاس 2 مینی اشاره داشته باشد.

هر چند فعلا این صحبت ها در حد حدس و گمان است و باید این احتمال را هم در نظر گرفت که تیزر فوق شاید مربوط به بروزرسانی اندروید مارشملو برای دستگاه های وان پلاس باشد.

هر چند که هنوز رونمایی از وان پلاس مینی 2 در هاله ای از ابهام قرار دارد، در عین حال وبسایت GFXBench خصوصیات سخت افزاری این موبایل را منتشر کرده است. بنابر گزارش GFXBench دستگاه مورد بحث مجهز به یک نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح 1080p، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

انتظار می رود که وان پلاس از یک پردازنده 64-بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 810 به عنوان قلب تپنده این اسمارت فون بهره بگیرد و طبق شایعات یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه آن تعبیه شده باشد.

دوربین سلفی وان پلاس مینی 2 احتمالا پنج مگاپیکسلی خواهد بود و طبق گزارش GFXBench، دستگاه یادشده از NFX پشتیبانی نخواهد کرد. اگرچه قطعا Oxygen OS به عنوان سیستم عامل پیش فرض این تلفن هوشمند در نظر گرفته می شود، اما باید انتظار این را داشته باشیم که وان پلاس به مشتریان میان سیستم عامل اختصاصی خود و اندروید مارشملو حق انتخاب بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    کسی میدونه تو تهران کجا oneplus 2 رو میشه خرید؟
    سایت اینترنتی معتبر چی؟ کسی میدونه؟

    • پوریا
      پوریا | ۲۶ دی ۱۳۹۴

      دوست عزیز نخر.ضرر میکنی.هیچیش تو ایران نیست.بخوای بفروشی میزنن تو سر مال.ولی بازم خود دتنی.چند تا سایت هست که طبق نظر دویتان بست چاینا و گروه تجاری ستاره خوبه

  • اشکان
    اشکان | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    والا من یکی که به شخصه خیلی علاقه دارم همچین گوشی ای بیاد به بازار، ولی توی این عکسدوتا نکته قابل ذکره، اول اینکه ساز گوشی های دوطرف تصویر یکیه ست، و اینکه هر دو هم Oneplus One هستن، حالا دیگه نمیدونم...

    • اشکان
      اشکان | ۲۵ دی ۱۳۹۴

      ظاهرا ویرایش نظرات هم خرابه :)
      توی مهلت تعیین شده ویرایش کردم ولی هیچی نشد که نشد!

مطالب پیشنهادی