ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی بالاخره امکان صدور کدهای تخفیف را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن ها فراهم کرد

بالاخره پس از مدت ها، گوگل تصمیم گرفته تا پشتیبانی از کدهای تخفیف را به پلی استور اضافه کند تا توسعه دهندگان اپلیکیشن ها از طریق آنها قادر باشند تا کپی اپلیکیشن های پولی خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

بالاخره پس از مدت ها، گوگل تصمیم گرفته تا پشتیبانی از کدهای تخفیف را به پلی استور اضافه کند تا توسعه دهندگان اپلیکیشن ها از طریق آنها قادر باشند تا کپی اپلیکیشن های پولی خود را به برندگان مسابقات، منتقدین یا دوستان شان ارائه نمایند.

بنابر گزارش وبسایت اندروید پلیس گوگل در متن فایل کنسول توسعه گوگل پلی، به طور کامل به شرح این قابلیت پرداخته است. توسعه دهندگان می توانند برای هر اپلیکیشن، در هر فصل 500 کد تخفیف در نظر بگیرند که تا پایان همان سال برای کاربر اعتبار خواهند داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شایان ذکر است که از این کدها هم می توان برای اپلیکیشن های پولی و هم پرداخت های درون برنامه ای استفاده کرد. نکته دیگر اینکه این کدها برای فصل های بعدی قابل استفاده نیستند، بنابراین هر توسعه دهنده تنها می تواند سالیانه 2500 عدد از آن ها را برای اپلیکیشن خود بسازد.

تمامی این کدهای تخفیف دارای تاریخ انقضا خواهند بود که توسعه دهنده آن را تعیین می کند. البته این کدهای تخفیف را هم می توان متوقف کرد تا امکان بازخریدشان نیز وجود داشته باشد.

نکته تأسف آور اینجاست که از این کدها نمی توان برای محتوای نیازمند اشتراک مثل مجلات استفاده نمود. با این وجود، شکی نیست که توسعه دهندگان از این قابلیت بسیار استقبال خواهند کرد و انتشار کدهای تخفیف در گوگل پلی در آینده ای نه چندان دور به امر رایجی تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    گرچه كد تخفيف، ايده بسيار جالبي است. اما بر اساس منبع پست حاضر و همچنين اطلاعات سايت گوگل كه لينك آن در همان منبع ذكر شده، اين كدها فقط براي تهيه رايگان اپ ها كاربرد دارند، يعني 100% تخفيف در قيمت خواهد بود. و درصد متفاوتي قابل تعريف نيست.

  • سامان
    سامان | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    جهت اطلاع: توسعه دهنگان در iOS فعلا براي هر نسخه از يك اپ، مي توانند تا 100 عدد Promo Code رايگان دريافت كنند و به سايرين بدهند. اين كدها فقط براي دانلود اپ هستند و كاربرد خريد داخل اپ را ندارند. ضمنا دريافت كنندگان Promo Code نمي توانند به اپ مذكور امتياز (ستاره) داده يا براي آن Review بنويسند.

مطالب پیشنهادی