ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسسه IDC: بیشتر کاربران ویندوز 10 از آن رضایت کامل دارند

در ابتدای ماه جاری میلادی، مایکروسافت با ارائه جزئیات جالب در رابطه با استفاده کاربران از ویندوز 10 اعلام داشته آنها فقط در یک ماه (دسامبر 2015) بالغ بر 11 میلیارد ساعت از این سیستم ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در ابتدای ماه جاری میلادی، مایکروسافت با ارائه جزئیات جالب در رابطه با استفاده کاربران از ویندوز 10 اعلام داشته آنها فقط در یک ماه (دسامبر 2015) بالغ بر 11 میلیارد ساعت از این سیستم عامل استفاده نموده اند.

شرکت ساکت ردموند با استناد به این رقم و همچنین گزارش هایی که پیش از این نیز در مورد کاربران پلتفرم یاد شده منتشر گشته بودند، ادعا نموده کاربران از این نسخه ی ویندوز رضایت بیشتری دارند و این ورژن محبوب تر از نمونه های قبلی به نظر می رسد.

در همین راستا بد نیست یادآوری نمائیم، اخیرا موسسه تحقیقاتی IDC نیز گزارشی منتشر نمود که نشان می داد کاربران زیادی از ویندوز 10 بهره می گیرند و کاملا هم از آن راضی هستند. این بررسی در نتیجه نظرسنجی از یک هزار کاربر و طرح سوال های مربوط به پلتفرم مورد بحث و رضایت مشتری ها صورت پذیرفته بوده.

یکی از سوال های پرسیده شده از کاربران در این تحقیق این بوده که از کدام نسخه ویندوز استفاده می نمایند و بیشترین آراء به نسخه 10 این پلتفرم داده شده که حدودا 30 درصد از کل پاسخ ها را در بر می گرفته. نسخه های 7 و 8 ویندوز نیز در این نظر سنجی، به ترتیب 28 و 27 درصد از آراء را به خود اختصاص داده بودند.

همچنین باید بگوئیم بیش از 60 درصد از کاربران ویندوز 10 در پاسخ به اینکه تا چه اندازه از ویندوز خود رضایت دارند نیز گزینه «مطلوب» یا «خیلی مطلوب» را انتخاب نموده بودند و فقط 10 درصد آن را «نامطلوب» می دانستند.

در این راستا بد نیست اشاره کنیم که این نخستین باری نیست که شرکتی غیر از خود مایکروسافت اعلام نموده که کاربران از جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت رضایت کامل دارند، در تابستان گذشته نیز شرکت پایش رسانه های اجتماعی Brandwatch اظهار داشته بود واکنش مشتریان به ویندوز 10 مثبت بوده.

البته بد نیست یادآوری کنیم این پلتفرم به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و این امر نیز می تواند در محبوبیت بیشتر آن نسبت به ورژن های پیشین تاثیرگذار بوده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • FarshadPK
    FarshadPK | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    ویندوز10 بهترین ویندوز ایی که ماکروسافت از خودش ارائه داده به خاطر کارایی و امکاناتش
    هر کی رزرو ویندوز10 رو داره هر چه زود تر آپدیت کنه که به نفع اشه
    کار باهاش ام سخت نیست مثل همون ویندوز7 میمونه کار باهاش
    فقط ویندوز10 تلفیقی از ویدوز7 با ویندوز8.1 است
    که عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی