ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارشناس فنی مایکروسافت و انتشار جزییات بیشتری از «هولولنز»

هدست واقعیت افزوده مایکروسافت موسوم به «هولولنز»، در سه ماهه نخست سال جاری به دست توسعه دهندگان و افراد برگزیده شده از سوی کمپانی ساکن ردموند خواهد رسید ولی مایکروسافت تا کنون بیان ننموده که تاریخ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۰

هدست واقعیت افزوده مایکروسافت موسوم به «هولولنز»، در سه ماهه نخست سال جاری به دست توسعه دهندگان و افراد برگزیده شده از سوی کمپانی ساکن ردموند خواهد رسید ولی مایکروسافت تا کنون بیان ننموده که تاریخ عرضه همین محصول برای کاربران عادی و تجاری چه زمانی خواهد بود.

امروز ولی یکی از کارشناسان فنی مشغول در مایکروسافت به نام «بروس هریس» [Bruce Harris] در همایشی شرکت کرده و جزییات بیشتری از هولولنز را در اختیار کاربران علاقمند به فناوری های مایکروسافت قرار داده است.

آقای هریس بیان نموده که به طور معمول و با استفاده استاندارد، کاربر می تواند با هر بار شارژ تا ۵.۵ ساعت از هولولنز بهره گیرد که البته این زمان با استفاده «سنگین» به ۲.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین خاطر نشان می کند که هولولنز، محصولی کاملا بی سیم است و می تواند به ابزارهای مجهز به وای-فای یا بلوتوث که در اتاق های دیگر قرار گرفته اند نیز به راحتی متصل گردد.

او در ادامه اظهار می کند که اپلیکیشن های فراگیر و یونیورسال ویندوز ۱۰ به راحتی در هولولنز نیز قابل اجرا بوده و می توان از آنها بهره گرفت. در خصوص انتقادات به میدان دید اندک هولولنز نیز، آقای هریس بیان می کند که استفاده از این هدست واقعیت افزوده چنین است که گویی شخص در ۶۰ سانتی یک مانیتور ۱۵ اینچ ایستاده و به آن نگاه می کند.

کارشناس فنی مایکروسافت همچنین خبر می دهد میدان دید که از نظر بسیاری اندک است، به این علت در این حد قرار گرفته که اولا هزینه ساخت تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و دوم اینکه عمر باتری نیز به حد فعلی برسد چرا که میدان دید گسترده تر، به شکل فزاینده ای بر مصرف انرژی موجود در باتری تاثیر منفی داشته.

شخص یاد شده از طرف دیگر اظهار می کند که این دستگاه از سوی خود مایکروسافت به تولید انبوه می رسد اما برعکس «سرفس هاب»، در ایالات متحده به تولید انبوه نخواهد رسید.

لازم به اشاره است که مایکروسافت نسخه توسعه دهنده از هولولنز را در آینده نزدیک و در سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۶ به دست علاقمندان تایید شده با قیمت ۳۰۰۰ دلار خواهد رساند اما قیمت نسخه نهایی که برای کاربران عادی و سازمانی توسعه خواهد یافت هنوز افشا نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی